Gjest mjusicluva Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 (sett på høyttalerene) http://www.hypercom.ca/love/ 0 Siter
x-woman Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 *hyyyl* jeg har aldri blitt så skremt før. Fy søren! 0 Siter
Gjest Maja_hof Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Takk,nå får jeg ikke sove inatt,det gjør vondt i ryggmargen..... 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Takk,nå får jeg ikke sove inatt,det gjør vondt i ryggmargen..... hehe :-) 0 Siter
monass Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Selvom jeg skjønte fra svarene at dette var no'tull, klarte jeg jo ikke å la være å se/høre hva det var! At det var SÅÅÅ grusomt... trodde jeg ikke. Skikkelig ekkelt!! Jeg blir nok sittende opp inatt.. 0 Siter
Gjest enig!! Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Selvom jeg skjønte fra svarene at dette var no'tull, klarte jeg jo ikke å la være å se/høre hva det var! At det var SÅÅÅ grusomt... trodde jeg ikke. Skikkelig ekkelt!! Jeg blir nok sittende opp inatt.. Jeg satt rolig å hørte på denne ukjente sangen, tenkte "javel?" Såååååå... 0 Siter
Gjest blame Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 ... og for en gangs skyld var det lurt av meg å lese igjennom alle svarene FØR jeg åpnet linken.. (noe jeg ikke kommer til å gjøre..) 0 Siter
soleil Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 ... og for en gangs skyld var det lurt av meg å lese igjennom alle svarene FØR jeg åpnet linken.. (noe jeg ikke kommer til å gjøre..) Hehe, ei venninne av meg sendte linken inne på Nybakt mamma. Hun fikk så øra flagret! Morsomt syns vi da, som er litt stygge av oss 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 ... og for en gangs skyld var det lurt av meg å lese igjennom alle svarene FØR jeg åpnet linken.. (noe jeg ikke kommer til å gjøre..) pyse :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.