Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

er det noen som vet hva slektskapsforholdet mellom linn ullmann og isabella rosselini er? (Ligger i en heftig familiedebatt her..)

Skrevet

De er ikke i slekt. Moren til Isabella Rosselini er Ingrid Bergman, faren til Linn Ullmaner Ingmar Bergman. Men disse Bergmanene er ikke i slekt. Ifølge min mor.

Skrevet

De er ikke i slekt. Moren til Isabella Rosselini er Ingrid Bergman, faren til Linn Ullmaner Ingmar Bergman. Men disse Bergmanene er ikke i slekt. Ifølge min mor.

takk for svar. Jeg så nemlig rosselini og ullmann på Fredrik Skavlan for ca halvannet år siden, og mener at de snakket om et slektskapsforhold? Kanskje jeg bare husker feil?

Men takk likevel.

Skrevet

takk for svar. Jeg så nemlig rosselini og ullmann på Fredrik Skavlan for ca halvannet år siden, og mener at de snakket om et slektskapsforhold? Kanskje jeg bare husker feil?

Men takk likevel.

Sjekket raskt etter å ha sendt innlegget i sted så jeg ikke sa noe feil, og på en eller annen filmside sto det at Ingmar Bergman hadde "no relation" med Ingrid Bergman. Søkte på "ingrid bergman" og "ingmar bergman" på google, og det kom opp litt nedpå siden.

En annen sak jeg fant ut i samme slengen er at Ingmar Bergmans første kone het Ingrid Bergman, men det er altså ikke filmstjernen Ingrid Bergman.

:)

Skrevet

Men takk likevel.

De snakket om å være barn av kjente foreldre - og hadde naturlig nok en del like erfaringer der.

Skrevet

Men takk likevel.

Jeg tror det de snakket om var at deres mødre spilte mor og datter i en film(Høstsonaten)....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...