Gå til innhold

Jeg har bakt gulrotkate!:-)

Anbefalte innlegg

Gjest annette

Den til 1-2-3...hurtigkake..men fyttikatta så god den var!Til og med sambo som er rimelig fyllesyk idag sitter jo og spiser den..og HAN har ikke spist mye idag.Anbefaler alle fake-husmødre denne kaka som du får kjøpt i brennnar,miljøvennlig pappeske på Rema1000,Rimi osv med to poser oppi,en blanding til selve kaka og en til yoghurtglasuren:))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100836-jeg-har-bakt-gulrotkate/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, det fikk jeg lyst til å lage sporenstreks! Skal sjekke om de har det på Rimi imorgen, den skal prøves, ja! Og så kan endelig jeg også få bakt litt, har en mann som liker å bake så godt at jeg får jo aldri lov. Tror jeg kan få lov til å lage sånn ferdig-mix, nemlig :)

Annonse

Jeg er alltid skeptisk til ord som "gulrotkake". Jeg har ikke noe i mot gulrøtter, for all del. Ikke et vondt ord om gulrøtter, jeg vil ikke ha på meg at jeg har noe i mot det, men kake er kake, grønnsaker er grønnskaker.

Det blir som å blande øl med melk.

Gjest Potomkin

Jeg er alltid skeptisk til ord som "gulrotkake". Jeg har ikke noe i mot gulrøtter, for all del. Ikke et vondt ord om gulrøtter, jeg vil ikke ha på meg at jeg har noe i mot det, men kake er kake, grønnsaker er grønnskaker.

Blander du øl med melk kan du få en fin pannekakerøre.

http://www.campingnorge.no/pages/article_show.asp?articleGuid=1627

Gjest Nei men..........................

Nå spiser jeg heldigvis lite pannekaker.

Pannekaker er frokost for amerikanere som har store ambisjoner om å delta hos Ricky Lake.

Jeg har bodd i USA og vært derofte, har mange amerikanske venner som gjerne inviterer meg på amerikanske pannekaker til frokost. Det å si at de gjerne vil delta i Rikcy Lake er som å si at Hotel Cæsar er representativt for det norske folket. Egentlig har jeg aldri fått med meg hva disse to tv-programmene dreier seg om, men har tenåringer som ser på dette innimellom. Jeg er tysk så jeg kan se på både USA og Norge på samme måte.

Akkurat det sa samboeren min da jeg bakte hjemmelaget gulrotkake til ham for et par år siden. En bit og han ble frelst.

Annonse

Jeg har bodd i USA og vært derofte, har mange amerikanske venner som gjerne inviterer meg på amerikanske pannekaker til frokost. Det å si at de gjerne vil delta i Rikcy Lake er som å si at Hotel Cæsar er representativt for det norske folket. Egentlig har jeg aldri fått med meg hva disse to tv-programmene dreier seg om, men har tenåringer som ser på dette innimellom. Jeg er tysk så jeg kan se på både USA og Norge på samme måte.

Det underforliggende her lå i at deltakerne på Rickey Lake ofte veier et halvt tonn, og pannekaker til frokost, noe jeg har forstått at er langt i fra uvanlig i USA, er vel en medvirkende årsak til at amerikanere ofte er jævla feite.

Det underforliggende her lå i at deltakerne på Rickey Lake ofte veier et halvt tonn, og pannekaker til frokost, noe jeg har forstått at er langt i fra uvanlig i USA, er vel en medvirkende årsak til at amerikanere ofte er jævla feite.

Ja de er ofte feite, men det er også det landet hvor alt flyter i "light" produkter. De er meget opptatt av utseende og de er veldig ofte slanke, og opptatt av trening. Helsestudioer over alt og en del av daglig livet. Riktig mange firmaer har dette som del av dagen. En ting er typisk amerikansk, de går aldri noen steder. Shuttlebusser er alle steder selvom det bare er noen få meter. Ellers synes jeg i de siste årene at Oslo begynner å bli mer "amerikansk" enn de fleste amerikanske byer.

Pannekaker til frokost er vel som junkfood, spises av mange millioner mennesker og det er også mangfoldige millioner som ikke spiser dem.

Ja de er ofte feite, men det er også det landet hvor alt flyter i "light" produkter. De er meget opptatt av utseende og de er veldig ofte slanke, og opptatt av trening. Helsestudioer over alt og en del av daglig livet. Riktig mange firmaer har dette som del av dagen. En ting er typisk amerikansk, de går aldri noen steder. Shuttlebusser er alle steder selvom det bare er noen få meter. Ellers synes jeg i de siste årene at Oslo begynner å bli mer "amerikansk" enn de fleste amerikanske byer.

Pannekaker til frokost er vel som junkfood, spises av mange millioner mennesker og det er også mangfoldige millioner som ikke spiser dem.

Selvsagt er det mange millioner som ikke spiser dem, men spiser man pannekaker til frokost så har man et aldri så lite kostholdsproblem. Frokosten er tross alt, om man vil det eller ikke, dagens viktigste måltid.

Selvsagt er det mange millioner som ikke spiser dem, men spiser man pannekaker til frokost så har man et aldri så lite kostholdsproblem. Frokosten er tross alt, om man vil det eller ikke, dagens viktigste måltid.

Kostholdsproblem er det mange som har.

Ja, men de er større i USA enn f.eks. i Norge, selv om vi også blir feitere og feitere.

Dvs, ikke vi. Jeg blir tross alt ikke det, men dere andre gjør åpenbart det.

Alt er større i USA, men de problemene som starter der kommer også hit bare mye senere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...