Gå til innhold

Hjelp meg å velge ny mobil..?

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ny mobil, men klarer bare ikke bestemme meg for hvilken jeg skal kjøpe. Det står mellom følgende:

Nokia 3510

Nokia 3510i

Ericson T 200

Siemens C55

Vær så snill ikke kom med tips om andre, for de har jeg antakelig ikke råd til. Er interessert i en hipp, liten og greit telefon...

Noen som har en av disse og kan gi meg kommentar?

Noen som vet om Siemens c55 har mulighet for spesial-ringleyder på meldinger? Er så drita lei den derre pip-pip-lyden til Nokia...

Tips? TAKK :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100849-hjelp-meg-%C3%A5-velge-ny-mobil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med Nokia 5210? Tror det er det den lille greia jeg har heter.

Jeg er veldig fornøyd med den, og den er billig. Du får den sikkert for et par-tre hundre kroner, litt avhengig av abonnement.

Jeg har alltid vært fornøyd med mine Nokia telefoner, så jeg ville gått for det.

Jeg har Samsung T100. Fancy, kult design og lett å bruke. Det eneste jeg har å utsette på er ordlista T9 og at den er litt tungvindt å sende meldinger i forhold til Nokia.

På Telehuset har de blitt kjørt på kampanjer til knappe 2 000,- og har ikke klart å skaffe nok.

med.http://www.samsung.se/

På Kelkoo kan du i alle fall sammenligne priser - se http://no.kelkoo.com/b/a/c_125701_mobiltelefoner.html

Jeg ville selv valgt en SonyEricsson T310 (som er arvtakeren etter T300), men det kan godt hende at T200 også er en god telefon, jeg er ikke helt oppdatert på de som har vært på markedet en stund. Får jeg råd, kjøper jeg T610 når den kommer til sommeren, men det er nok i en annen prisklasse enn du vurderer.

Har bare hatt Ericsson-telefoner, og vært veldig fornøyd med dem! Har nå en T39, som fortsatt gjør nytten sin!

Annonse

Jeg har nylig kjøpt Siemens C55 og er sålangt veldig fornøyd. Har hatt Nokia i mange år, og har hatt problemer med samtlige telefoner. Siemens er litt annerledes i menyene sine, og det å skrive meldinger er også litt annerledes, men ikke verre enn at du kommer inn i det etter noen timer.

Gjest En annen mobilentusiast

Jeg har nylig kjøpt Siemens C55 og er sålangt veldig fornøyd. Har hatt Nokia i mange år, og har hatt problemer med samtlige telefoner. Siemens er litt annerledes i menyene sine, og det å skrive meldinger er også litt annerledes, men ikke verre enn at du kommer inn i det etter noen timer.

Hei, jeg har også hatt problemer med samtlige Nokia telefoner jeg har hatt før. Men jeg lurer på noe ang Siemens C55. Hva slags lyd er det når du mottar meldinger? Er det den derre vanlige lyden som Nokia også har? Eller kan du innstallere den litt annerledes enn andre telefoner..?

Håper du gidder svare :-))

Hei, jeg har også hatt problemer med samtlige Nokia telefoner jeg har hatt før. Men jeg lurer på noe ang Siemens C55. Hva slags lyd er det når du mottar meldinger? Er det den derre vanlige lyden som Nokia også har? Eller kan du innstallere den litt annerledes enn andre telefoner..?

Håper du gidder svare :-))

Sorry at det tok tid, men jeg har ikke vært på nett siden sist. Det er en veldig enkel, men litt snål tone når du får melding. Mulig det går an å bytte dette, jeg har ikke giddet å prøve for jeg syns lyden er helt okej.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...