Prozak Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 ...er ikke en øvelse jeg er sterk i. Likevel skjønner jeg at dette er en god basisøvelse, og tenkte jeg skulle legge det inn i programmet. Jeg fant dette programmet: http://www.iform.no/trening/benkpress.shtml Men dette programmet skal trenes 2 dager i uken, noe som stemmer dårlig med det jeg har fått med meg hittil. Jeg har til nå forsøkt å trene hardt, og kun hver muskelgruppe en gang pr. uke Noen guruer som har en kommentar til dette? "..............." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Tren bryst som andre muskler. Det er ikke noe forskjell på de. Det finnes tusenvis av magicprograms for benken, ettersom det er den mest populære øvelsen i verden. Men det spørs om du tjener noe særlig på å bruke det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Støtter meg til Synch. Benkpress fungerer ofte som en såkalt "show off"-øvelse. Bare tull. (Ikke øvelsen i seg sjøl, altså.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Støtter meg til Synch. Benkpress fungerer ofte som en såkalt "show off"-øvelse. Bare tull. (Ikke øvelsen i seg sjøl, altså.) Hva mener du med 'show off'? Vise seg fram? Jeg har sett at gutta kikker beundrende på dem som ligger på benken og åpenbart har noen kilo ekstra på løftet. Så barnslig, atte 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Enig med de under her. Men selv om benkpress er en "show off" øvelse, så er det en meget god øvelse. Tren den som du gjør nå, en gang i uka. Det er i hvert fall mitt råd. Disse superprogrammene for benk, som er å finne i diverse varianter i så godt som alle utgaver av de fleste treningsbladene, har nok fint lite for seg. Men tren tungt, og få en til å stå bak deg sånn at du kan få litt hjelp når du går tom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Enig med de under her. Men selv om benkpress er en "show off" øvelse, så er det en meget god øvelse. Tren den som du gjør nå, en gang i uka. Det er i hvert fall mitt råd. Disse superprogrammene for benk, som er å finne i diverse varianter i så godt som alle utgaver av de fleste treningsbladene, har nok fint lite for seg. Men tren tungt, og få en til å stå bak deg sånn at du kan få litt hjelp når du går tom. Øyh! Hva _er_ show-off-øvelse??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Øyh! Hva _er_ show-off-øvelse??? Skryte øvelse... Når folk ser at man trener vekter så er det aldri noe spørsmål man får oftere enn: Hvor mye tar du i benken da? Akkurat som om formen er avhengig av hvor mye man løfter max i benken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Skryte øvelse... Når folk ser at man trener vekter så er det aldri noe spørsmål man får oftere enn: Hvor mye tar du i benken da? Akkurat som om formen er avhengig av hvor mye man løfter max i benken. Takk. Det var det jeg tenkte, ja. Ja, er det ikke _typisk_ mannfolk... Menneh... er benpress og stående lårcurl skryteøvelser, vil du si? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Takk. Det var det jeg tenkte, ja. Ja, er det ikke _typisk_ mannfolk... Menneh... er benpress og stående lårcurl skryteøvelser, vil du si? Nei, det er det nok ikke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Takk. Det var det jeg tenkte, ja. Ja, er det ikke _typisk_ mannfolk... Menneh... er benpress og stående lårcurl skryteøvelser, vil du si? Kanskje litt, for deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hva mener du med 'show off'? Vise seg fram? Jeg har sett at gutta kikker beundrende på dem som ligger på benken og åpenbart har noen kilo ekstra på løftet. Så barnslig, atte Din empiriske kunnskap stemmer overens med min. En del gutter/menn (alt ettersom..) ser mer på gutter enn på jenter på studioene. Ingen ser derimot på meg når jeg løper kjappere enn de fleste på tredemølla. :=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Kanskje litt, for deg Ja...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Nei, det er det nok ikke Hm. Nei, når du sier det har jeg ikke fått beundrende blikk heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Din empiriske kunnskap stemmer overens med min. En del gutter/menn (alt ettersom..) ser mer på gutter enn på jenter på studioene. Ingen ser derimot på meg når jeg løper kjappere enn de fleste på tredemølla. :=) Gutter / menn prøver å imponere gutter / menn. Jenter / kvinner prøver å danke ut jenter / kvinner. Verden er veldig enkel, på styrkerommet og utenfor. Altså, mannfolka på tredemølla er faktisk sjokkerende kroppslige i all sin svette intimitet :-O Du blir kanskje likeledes lett utmanøvrert av oss jenter / kvinner på step'en som det drypper av? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Gutter / menn prøver å imponere gutter / menn. Jenter / kvinner prøver å danke ut jenter / kvinner. Verden er veldig enkel, på styrkerommet og utenfor. Altså, mannfolka på tredemølla er faktisk sjokkerende kroppslige i all sin svette intimitet :-O Du blir kanskje likeledes lett utmanøvrert av oss jenter / kvinner på step'en som det drypper av? ;-) Ææh.. Nei, jeg er der bare for å trene, jeg. Vel, ærlig talt, de jentene som faktisk er der for å trene (dvs. at de feller et par svettedråper og har litt innsats), tar min oppmerksomhet fra de som "står og slanker seg, men ikke vil svette for da renner sminka av". Uansett er første avsnitt det MEST aktuelle! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeppo Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Selv trener jeg Benkpress en gang i uke, synes det er litt travelt å trene to ganger i uka. Jeg tenker man skal trene andre muskelgrupper også - i tillegg til vile og venner/familie. Du kan kutte ut den lette siden av programmet, jeg kan garantere deg fremgang med trening av brystet en gang i uken. En annen ting er teknikk, den er VIKTIG. Få noen til å lære deg den, om du ikke kan den da. Ellers. STÅ PÅ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Enig med de under her. Men selv om benkpress er en "show off" øvelse, så er det en meget god øvelse. Tren den som du gjør nå, en gang i uka. Det er i hvert fall mitt råd. Disse superprogrammene for benk, som er å finne i diverse varianter i så godt som alle utgaver av de fleste treningsbladene, har nok fint lite for seg. Men tren tungt, og få en til å stå bak deg sånn at du kan få litt hjelp når du går tom. Benkpress sier nok en god del om formen. Styrkeløftere løfter benk, knebøy og markløft. De gode løfterne som jeg kjenner er som regel bunnsolid i bøy og mark, for der er det mange kilo å hente. Så for dem er det viktig å være i god benkpressform, der sammenlagt resultatet kan bli avgjørende. Benkpress er ingen pingleøvelse, det har Inger Blikkra bevist, hun er en av verdens beste styrkeløftere, og ser likevel ut som ei dame. Hun er ca 70 kilo og løfter over 100 kg i benk. Hun perser ca 200 kg i bøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Benkpress sier nok en god del om formen. Styrkeløftere løfter benk, knebøy og markløft. De gode løfterne som jeg kjenner er som regel bunnsolid i bøy og mark, for der er det mange kilo å hente. Så for dem er det viktig å være i god benkpressform, der sammenlagt resultatet kan bli avgjørende. Benkpress er ingen pingleøvelse, det har Inger Blikkra bevist, hun er en av verdens beste styrkeløftere, og ser likevel ut som ei dame. Hun er ca 70 kilo og løfter over 100 kg i benk. Hun perser ca 200 kg i bøy. Ufattelig hvis dette stemmer og hun er en av verdens beste styrkeløftere. Enten løfter hun jævla mye i mark, eller så er nivået for tiden elendig. 200 kg i bøy er tross alt ikke rare greine for en styrkeløftende dame, og over 100 kg (da går jeg ut fra at det ikke er mye over 100 kg) er elendig når dama veier 70 kg. Benkpress er en jævla god øvelse, den beste for brystet, men det gjør den ikke til noen mindre "vise seg fram" øvelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Ufattelig hvis dette stemmer og hun er en av verdens beste styrkeløftere. Enten løfter hun jævla mye i mark, eller så er nivået for tiden elendig. 200 kg i bøy er tross alt ikke rare greine for en styrkeløftende dame, og over 100 kg (da går jeg ut fra at det ikke er mye over 100 kg) er elendig når dama veier 70 kg. Benkpress er en jævla god øvelse, den beste for brystet, men det gjør den ikke til noen mindre "vise seg fram" øvelse. Inger har vært nr 2 i vm i Australia, Em og Nm har hun vunnet flere ganger. Jeg er klar over hvem som dominerer akkutat nå. Rart at du ikke har hørt om henne hvis du har vært aktiv/interessert i denne sporten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Ufattelig hvis dette stemmer og hun er en av verdens beste styrkeløftere. Enten løfter hun jævla mye i mark, eller så er nivået for tiden elendig. 200 kg i bøy er tross alt ikke rare greine for en styrkeløftende dame, og over 100 kg (da går jeg ut fra at det ikke er mye over 100 kg) er elendig når dama veier 70 kg. Benkpress er en jævla god øvelse, den beste for brystet, men det gjør den ikke til noen mindre "vise seg fram" øvelse. Du finner bilde av Inger her på seniorlaget. Et par av gutta der har også en 3-plass i Em junior:dwp.bigplanet.com/ranakk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.