SierDuDet Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Inger har vært nr 2 i vm i Australia, Em og Nm har hun vunnet flere ganger. Jeg er klar over hvem som dominerer akkutat nå. Rart at du ikke har hørt om henne hvis du har vært aktiv/interessert i denne sporten? Jeg har aldri vært interessert i styrkeløft, jeg var interesset i bodybuilding. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg har aldri vært interessert i styrkeløft, jeg var interesset i bodybuilding. Jeg kjenner/kjente Gunnar Røsebø,vet du av han? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg har aldri vært interessert i styrkeløft, jeg var interesset i bodybuilding. Styrkeløftere trener mest basisøvelser,tungt og langt færre øvelser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg kjenner/kjente Gunnar Røsebø,vet du av han? Det gjør jeg! Gunner Røsbø, var det ikke? De mest sinnsyke armene som noensine har eksistert i norsk bodybuilding. Det finnes for øvrig få bilder av han, men de jeg har sett imponerer noe innihelvete. Hørte rykter om at det ikke gikk så jævla bra med han etter at han var ga seg ned bygginga... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Styrkeløftere trener mest basisøvelser,tungt og langt færre øvelser. I know. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Styrkeløftere trener mest basisøvelser,tungt og langt færre øvelser. Er dette noe for kvinnfolk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Det gjør jeg! Gunner Røsbø, var det ikke? De mest sinnsyke armene som noensine har eksistert i norsk bodybuilding. Det finnes for øvrig få bilder av han, men de jeg har sett imponerer noe innihelvete. Hørte rykter om at det ikke gikk så jævla bra med han etter at han var ga seg ned bygginga... Jeg har vært på byen med han en gang i Bergen. Det du sier er riktig, men det tar vi ikke her, mail meg heller så kanskje jeg finner bilde fra den turen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Er dette noe for kvinnfolk? Javisst, trenger ikke damer ei fast fin bryst(kasse)? Dessuten trener du skulde/triceps med varierende grep på stanga. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Takk. Det var det jeg tenkte, ja. Ja, er det ikke _typisk_ mannfolk... Menneh... er benpress og stående lårcurl skryteøvelser, vil du si? Tull:-) Uansett prestasjoner har sammenheng med form. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.