Gjest Holder Norge oppe Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 AAAAAAAH! Hvorfor er ikke jeg på fåskefjellet nå!!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 fåskefjellet er kjedelig! Stikk innom bigbrother.no en tur, der er det alltid ækksjen. 0 Siter
Gjest til matilde Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 fåskefjellet er kjedelig! Stikk innom bigbrother.no en tur, der er det alltid ækksjen. Virkelig? Mer action i kjøleskapet mitt.... eller hvordan er han nye? 0 Siter
Gjest le litt da!! haha Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Se på link her nede til morsomme sider, så har du noe å finne på 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Virkelig? Mer action i kjøleskapet mitt.... eller hvordan er han nye? Han nye er bare helt sprengt i hodet. Men nå er alle de vanlige deltakerne samlet på den fattige siden, men nå har plutselig BB sendt inn fire nye som er på den rike sida og de trodde først at det spøka! Hmm... Skal kanskje bli godt å reise bort fra tv og pc et par dager...? 0 Siter
Gjest til matilde Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Han nye er bare helt sprengt i hodet. Men nå er alle de vanlige deltakerne samlet på den fattige siden, men nå har plutselig BB sendt inn fire nye som er på den rike sida og de trodde først at det spøka! Hmm... Skal kanskje bli godt å reise bort fra tv og pc et par dager...? Er det fire nye i huset? Jeg følger ikke med, ser du. Men man kan jo ikke unngå å høre om bb i disse dager, selv om det virker som få ser det. Jaja, kanskje de får flere seere nå da? Er det helt kaos i huset, og skal de fire nye ut? (Eller tuller du...?) 0 Siter
Gjest Holder Norge oppe Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Ja.. vi gjentar oss.... Har allerede sett den. Gjesp. Har sett værre. 0 Siter
Gjest ha på lyden Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Har allerede sett den. Gjesp. Har sett værre. Den skremte meg!! 0 Siter
Gjest Holder Norge oppe Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Den skremte meg!! Ok, grattis. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Han nye er bare helt sprengt i hodet. Men nå er alle de vanlige deltakerne samlet på den fattige siden, men nå har plutselig BB sendt inn fire nye som er på den rike sida og de trodde først at det spøka! Hmm... Skal kanskje bli godt å reise bort fra tv og pc et par dager...? Er det kommet nye deltager? Jeg gleder meg til i kveld. 0 Siter
Gjest appadapp Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 fåskefjellet er kjedelig! Stikk innom bigbrother.no en tur, der er det alltid ækksjen. hvordan registrerer du deg der da? 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Er det fire nye i huset? Jeg følger ikke med, ser du. Men man kan jo ikke unngå å høre om bb i disse dager, selv om det virker som få ser det. Jaja, kanskje de får flere seere nå da? Er det helt kaos i huset, og skal de fire nye ut? (Eller tuller du...?) Det var bare to, og det var bare midlertidig (halvtime ellerno) for å forvirre deltakerne. 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Er det kommet nye deltager? Jeg gleder meg til i kveld. Det var bare to, og det var bare midlertidig (halvtime ellerno) for å forvirre deltakerne. Dessuten kommer ikke det på tv før i morgen. 0 Siter
Gjest til matilde Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Det var bare to, og det var bare midlertidig (halvtime ellerno) for å forvirre deltakerne. Takk for oppklaringen.. de skulle vært lenger i huset, da! Eller en kjendis skulle komt på besøk (OJ..) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.