Gå til innhold

Bytte av nick

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å bytte nicket mitt?

Gjest "byttet nick"
Skrevet

Kanskje du må inn på "min side"? Prøv der, du..

Skrevet

Du kan da bytte nick for hvert innlegg, hvis du vil. Men hvis du vil ha et nytt BRUKERNAVN må du registere deg med en ny E-postadresse.

Gjest "byttet nick"
Skrevet

Du kan da bytte nick for hvert innlegg, hvis du vil. Men hvis du vil ha et nytt BRUKERNAVN må du registere deg med en ny E-postadresse.

Du kan da også endre det på min side! Det trodde jeg.. og ha den samme e-mail adressen.

Skrevet

Du kan da også endre det på min side! Det trodde jeg.. og ha den samme e-mail adressen.

En ny mailadr lager du jo på et par minutter.

Skrevet

Gå på "min side" og så "reservere nick".

Det nolte sier med å lage ny mailadresse og sånn er bare tull og tøys.

Gjest Moderator
Skrevet

Klikk på "Profil" øverst her, der kan du endre nicket hvis du vil fortsette å ha den samme registreringen. Vil du derimot ha ny registrering må du registrere deg som ny bruker med annen mailadresse.

God påske! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...