Gjest ilse Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å bytte nicket mitt? 0 Siter
Gjest "byttet nick" Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Kanskje du må inn på "min side"? Prøv der, du.. 0 Siter
nolte Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Du kan da bytte nick for hvert innlegg, hvis du vil. Men hvis du vil ha et nytt BRUKERNAVN må du registere deg med en ny E-postadresse. 0 Siter
Gjest "byttet nick" Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Du kan da bytte nick for hvert innlegg, hvis du vil. Men hvis du vil ha et nytt BRUKERNAVN må du registere deg med en ny E-postadresse. Du kan da også endre det på min side! Det trodde jeg.. og ha den samme e-mail adressen. 0 Siter
nolte Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Du kan da også endre det på min side! Det trodde jeg.. og ha den samme e-mail adressen. En ny mailadr lager du jo på et par minutter. 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Gå på "min side" og så "reservere nick". Det nolte sier med å lage ny mailadresse og sånn er bare tull og tøys. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Klikk på "Profil" øverst her, der kan du endre nicket hvis du vil fortsette å ha den samme registreringen. Vil du derimot ha ny registrering må du registrere deg som ny bruker med annen mailadresse. God påske! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.