Gå til innhold

Alene når han drikker

Anbefalte innlegg

Gjest humlenSuser
Skrevet

Akkurat det er faktisk sant. Ingen er rammere på å sende sms som jeg kan våkne opp til dagen derpå, enn nøyaktig disse antialkoholfolka.

De burde vært bannlyst fra byen, på samme måte som røyk nå blir bannlyst på utesteder.

Hehe. Morsom

Gjest HumlenSuser
Skrevet

"Forresten så er jeg med han ut på byen iblant, men jeg liker ikke å drikke alkohol. Og jeg hater rølp som mange av vennene hans driver med. Spying er ikke min greie;o)"

Der har du noe av sakens kjerne, når det gjelder din samboers rølpevenner. De vil antagelig ikke ha deg med, pga. at du ikke drikker, og føler seg dermed overvåket.

Er du i tillegg typen som elsker å påminne dem, og din samboer om alle fadesene de IKKE husker men som du husker, så tipper jeg dette er noe av grunnen.

Om jeg hadde giddet, tja, det kommer egentlig ann på hvor ofte. Hos oss er det som regel jeg som drikker, og han kjører. I går f.eks. Æsj, fy faen er så fyllesjuk atte :-)

Når en er fyllesyk er det lurt å ete masse kokt egg med vaniliesaus på. Til drikke kan du gjerne ta kremfløte ved siden av.

En slager;o) Prøv bare

Jeg minner ikke på folk om fadesene deres. Det tar andre seg alltids av om noen driter seg ut. Folk har det gøy sammen med meg på byen helt til de får høre at jeg er klinkende edru og likevel har det gøy og er i farta. Når de forstår det får de ofte et utsikkert blikk i øynene og trekker seg litt unna.

Jaja. Sånn er det vel bare

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Akkurat det er faktisk sant. Ingen er rammere på å sende sms som jeg kan våkne opp til dagen derpå, enn nøyaktig disse antialkoholfolka.

De burde vært bannlyst fra byen, på samme måte som røyk nå blir bannlyst på utesteder.

Det skulle finnes en regel om at alle andre skulle glemme det du ikke vil huske/ ikke husker.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Du får skrive ned janteloven på stentavler og slå dem i hue med, eller slipp dem på tærne deres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...