Gå til innhold

Hårfjerningskrem eller voks?

Anbefalte innlegg

Gjest barteguri
Skrevet

I ansiktet? Blir så lett sår av voks... Noen som har prøvd "vanlig" hårfjerningskrem i ansiktet?

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Jeg regner med at du tenker på voks/krem for å fjerne hår på overleppa...?

Isåfall kan jeg kun anbef voks. min erfaring, eller dvs min mors erfaring (hun bruker hårfjernings krem) er at hårene blir tykkere og mørkere når de vokser ut..

Mao hvis du har tenkt til å bruke krem kan du like gjerne bruke høvel, billigere men ikke til å anbef noen av delene.

Tror nok voks er tingen, bruker det selv og blir også ganske sår. Men om du bruker det fast hver 4-6 uke blir det bedre. Men litt rød vil du nok bli uansett. Så det kan være greit å ta det på kvelden når du ikke skal ut noe mer for dagen.

Gjest barteguri
Skrevet

Jeg regner med at du tenker på voks/krem for å fjerne hår på overleppa...?

Isåfall kan jeg kun anbef voks. min erfaring, eller dvs min mors erfaring (hun bruker hårfjernings krem) er at hårene blir tykkere og mørkere når de vokser ut..

Mao hvis du har tenkt til å bruke krem kan du like gjerne bruke høvel, billigere men ikke til å anbef noen av delene.

Tror nok voks er tingen, bruker det selv og blir også ganske sår. Men om du bruker det fast hver 4-6 uke blir det bedre. Men litt rød vil du nok bli uansett. Så det kan være greit å ta det på kvelden når du ikke skal ut noe mer for dagen.

Blir ikke bare sår... _Får_ lett sår, blir skorpe og hele pakka... lite pent... Har gjort det mange ganger. Ser ingen grunn til at håret skal bli mørkere med krem enn med voks, så da prøver jeg det. Takk!

Skrevet

Jeg så i butikken her en dag om hårfjerningskrem som var beregnet til musa, som hadde med noe ekstra greier man skulle smøre på etterpå for å ikke bli så sår. Det går kanskje an å bruke den i ansiktet også...?

Har du vurdert permanent fjerning eller? Det er kanskje litt dyrt, men kan være verdt det.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Blir ikke bare sår... _Får_ lett sår, blir skorpe og hele pakka... lite pent... Har gjort det mange ganger. Ser ingen grunn til at håret skal bli mørkere med krem enn med voks, så da prøver jeg det. Takk!

..Ja du får prøve deg, men da ville jeg spurt når jeg kjøpte den om den også er egnet til å fjerne hår i ansiktet.

For jeg er helt seriøs når jeg sier at moren min etter langtids bruk av krem har mye mørkere og tykkere hår på overleppa. Hun syntes ikke det er så farlig, men jeg syntes jo det er litt sært når hun kysser meg på kinnet også stikker det....

Lykke til*

Gjest samme problem
Skrevet

Jeg så i butikken her en dag om hårfjerningskrem som var beregnet til musa, som hadde med noe ekstra greier man skulle smøre på etterpå for å ikke bli så sår. Det går kanskje an å bruke den i ansiktet også...?

Har du vurdert permanent fjerning eller? Det er kanskje litt dyrt, men kan være verdt det.

Støtter forslaget om permanent fjerning, det er nok det beste på sikt. Skal bestille time til det selv faktisk. Å fjerne "barten" kommer på kr. 600 pr gang, om de beregner ca. 3-4 ganger (laserbehandling).

Annonse

Skrevet

Jeg tror det står på kremtubene at den ikke skal brukes i ansiktet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...