Gjest shampoo-poo Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Jeg leter etter en frisør i Trondheim som selger Schwartzkopf shampoo, men finner ingen. Har du noe tips? 0 Siter
Gjest Iman Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Vi3 frisører kanskje. Bra salong i Fossegrenda. 0 Siter
Gjest shampoo-poo Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Vi3 frisører kanskje. Bra salong i Fossegrenda. De hadde ikke Men - jeg ble anbefalt en annen salong, ringte dit, der hadde de heller ikke, men damen hadde mobilnummeret til en selger, ringte ham, han fortalte at han hadde sluttet, men likevel husket han to salonger som solgte Scwartzkopf, den første jeg ringte bekreftet det, men dessverre hadde de ikke akkurat den shampooen jeg skulle ha, men dama bestilte likevel! Så alt i alt - hjertelig takk *smask* ) 0 Siter
letigre Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 De hadde ikke Men - jeg ble anbefalt en annen salong, ringte dit, der hadde de heller ikke, men damen hadde mobilnummeret til en selger, ringte ham, han fortalte at han hadde sluttet, men likevel husket han to salonger som solgte Scwartzkopf, den første jeg ringte bekreftet det, men dessverre hadde de ikke akkurat den shampooen jeg skulle ha, men dama bestilte likevel! Så alt i alt - hjertelig takk *smask* ) Jeg tror O.K. Frisører på Solsiden har. 0 Siter
Gjest shampoo-poo Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Jeg tror O.K. Frisører på Solsiden har. Takk for tips! 0 Siter
Gjest shampoo-poo Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 SmartClub. Ingen frisør, men... Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.