Gå til innhold

Frisør i Trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest shampoo-poo
Skrevet

Jeg leter etter en frisør i Trondheim som selger Schwartzkopf shampoo, men finner ingen.

Har du noe tips?

Gjest shampoo-poo
Skrevet

Vi3 frisører kanskje. Bra salong i Fossegrenda.

De hadde ikke :(

Men - jeg ble anbefalt en annen salong, ringte dit, der hadde de heller ikke, men damen hadde mobilnummeret til en selger, ringte ham, han fortalte at han hadde sluttet, men likevel husket han to salonger som solgte Scwartzkopf, den første jeg ringte bekreftet det, men dessverre hadde de ikke akkurat den shampooen jeg skulle ha, men dama bestilte likevel!

Så alt i alt - hjertelig takk *smask* :))

Skrevet

De hadde ikke :(

Men - jeg ble anbefalt en annen salong, ringte dit, der hadde de heller ikke, men damen hadde mobilnummeret til en selger, ringte ham, han fortalte at han hadde sluttet, men likevel husket han to salonger som solgte Scwartzkopf, den første jeg ringte bekreftet det, men dessverre hadde de ikke akkurat den shampooen jeg skulle ha, men dama bestilte likevel!

Så alt i alt - hjertelig takk *smask* :))

Jeg tror O.K. Frisører på Solsiden har.

Gjest shampoo-poo
Skrevet

Jeg tror O.K. Frisører på Solsiden har.

Takk for tips!

Gjest shampoo-poo
Skrevet

SmartClub. Ingen frisør, men...

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...