Gå til innhold

bytter du nick innimellom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

247. Det er så lite folk her, så jeg er ansatt for å skrive alle innlegg og svar.

Gjest Grainne
Skrevet

247. Det er så lite folk her, så jeg er ansatt for å skrive alle innlegg og svar.

Det forklarer mye....

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ikke dette.

Skrevet

Ikke dette.

Du vet inderlig godt at jeg også skrev det..

Men akkurat DETTE her, var det du som skrev.

I blant funderer jeg på om nye besøkere på DOL, tror at DOL også holder seg med en stab av faste psykiatri-pasienter...;o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

I blant funderer jeg på om nye besøkere på DOL, tror at DOL også holder seg med en stab av faste psykiatri-pasienter...;o)

Jeg lurer på om vi ikke blir lurt av falske pasienter rett som det er. Ei dame visste så nøyaktig hva som foregikk inne i hodet på sin psykopat av en mann, med alle tanker og intensjoner, at jeg skjønte det var forfatteren selv som var psykopaten eller spilte psykopat. Jeg konfronterte henne med dette, og fikk innlegget mitt strøket tvert. Men så var det to-tre andre som plutselig skjønte og da ble det stille. Luer på hva disse vil. Ofte legger de ut spørsmål og vet _hele_ svaret selv.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg lurer på om vi ikke blir lurt av falske pasienter rett som det er. Ei dame visste så nøyaktig hva som foregikk inne i hodet på sin psykopat av en mann, med alle tanker og intensjoner, at jeg skjønte det var forfatteren selv som var psykopaten eller spilte psykopat. Jeg konfronterte henne med dette, og fikk innlegget mitt strøket tvert. Men så var det to-tre andre som plutselig skjønte og da ble det stille. Luer på hva disse vil. Ofte legger de ut spørsmål og vet _hele_ svaret selv.

Spilte offer mener jeg.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Jo faktisk

- og jeg er i ferd med å bli psykiater-pasient selv - hvilket bekrefter mitt inntrykk! ;-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jo faktisk

- og jeg er i ferd med å bli psykiater-pasient selv - hvilket bekrefter mitt inntrykk! ;-)

Jen jeg tror psykiatere også er litt gale, ellers ville de ikke interessere seg for psykiatri ? Eller de har slektninger eller venner som er gale.

En sa at alle mennesker har en personlighetsforstyrrelse, angst eller depresjon i større eller mindre grad, men ikke alle lar det komme til syne eller lar det ta over styringen av livet deres.

En lege sa at ingen mennsker er friske, de er bare ikke blitt undersøkt godt nok.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Jeg er headhuntet for å fucke opp stemningen litt, så ikke folk skal kjede seg!!!

Noen biter bedre på enn andre, og får tråden over tjue innlegg vanker det bonus.

Har jeg behov for lommepenger, så tirrer jeg bare SDD litt.

Har forøvrig snart tenkt å søke vikarjobb for han der Tvert-i-Mot på P4. Må jo være en veldig ok jobb spør du meg. Kan si hva du vil uten at folk tar det spesielt ille opp.

Jeg bruker noen ganger mange nick og andre ganger er jeg ikke her i det hele tatt. I perioder bruker jeg et eller to bare.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Bør ikke 'holde seg' meg det, vet du. Det blir bare fler og fler av oss, så det er det minste problemet.

Psykiatri- samliv og sexforum er bankers.

Rart forresten at det ikke er mer fart på trygdeforum. Er jo ganske bra på rus også, men det henger jo sammen med psykiatri. På spiseforstyrrelse var det så fart at de måtte stenge det.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Jen jeg tror psykiatere også er litt gale, ellers ville de ikke interessere seg for psykiatri ? Eller de har slektninger eller venner som er gale.

En sa at alle mennesker har en personlighetsforstyrrelse, angst eller depresjon i større eller mindre grad, men ikke alle lar det komme til syne eller lar det ta over styringen av livet deres.

En lege sa at ingen mennsker er friske, de er bare ikke blitt undersøkt godt nok.

Det siste var jævlig bra sagt!

Jeg går i terapi. Det er jo ikke verre det enn å ta et kurs i regi av bedriften om selvutvikling og samarbeidsevner. Samme greia. Og utrolig spennende. For de som tør. Det er heller ikke alle som har selvinnsikt og evner nok til å få noe ut av terapi. DE menneskene er ikke på psykiatriforum.

Jeg pleier å si at jeg kjenner mange som kunne ha bedre nytte av terapi enn det jeg har. Men siden de som ikke trenger det mest søker den hjelpen, så tar jeg det jeg kan få. Det er jo utrolig selvutviklende. Rene utdannelsen.

Jeg pleier å si at

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...