Gå til innhold

noen spørsmål

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg har noen spørsmål om mat som jeg lurer på og håper at noen gidder å svare på dem:)

1) er det noen her som har erfaringer med fiberrik(knekkebrød med høyt fiberinnhold) går man ned i vekt av disse?

2) er det usunt å drikke solo pluss?

3)hvor mange kalorier er det sånn ca i en skive brød med brunost? er brunost veldig usunt? vet det inneholder endel fett, men alikevel...

4)hvor mange kalorier burde jeg sånn ca få i meg daglig hvis jeg er 153cm og veier 42-43 kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er så lav (jeg er riktignok 1 cm lavere) og såpass tynn skal du i alle fall _ikke_ tenke på vekta di! Du er ganske ung er du ikke? Er du utvokst vil jeg gå så langt som å si at du har eller er i ferd med å få et stort spiseproblem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest guggen

Hei ! Jeg har klippet og limt litt for å svare på spørsmålene dine.

1) er det noen her som har erfaringer med fiberrik(knekkebrød med høyt fiberinnhold) går man ned i vekt av disse?

TROR DET ER VELDIG MYE FIBR I DEM, SÅ DU KAN FÅ EN LITT VRANG MAGE HVIS DU SPISER OVERDREVENT MYE AV DISSE. OM DU GÅR NED I VEKT AV DEM AVHENGER HVOR MYE DU SPISER AV DEM OG HVA ANNET DU SPISER OG HVORDAN OG HVOR MYE DU TRENER

2) er det usunt å drikke solo pluss?

JEG VIL IKKE SI AT SOLO PLUSS ER USUNT. DET ER LITT FLERE KALORIER ENN ANDRE LETTBRUSER, MEN KALORIENE ER VEL FRA APPELSINJUICE, OG IKEK FRA SUKKER.

3)hvor mange kalorier er det sånn ca i en skive brød med brunost? er brunost veldig usunt? vet det inneholder endel fett, men alikevel...

DET AVHENGER AV TYKKELSEN PÅ SKIVA, MEN JEG TIPPER NOE OVER 100 KALORIER. BRUNOST INNEHOLDER ENDEL METTET FETT OG SUKKER. SATS HELLER PÅ MAGRE KJØTTPÅLEGG, FET FISK ELLER MAGRE MEIERIPRODUKTER

4)hvor mange kalorier burde jeg sånn ca få i meg daglig hvis jeg er 153cm og veier 42-43 kg?

DET ER JEG IKKE SIKKER PÅ, DET AVHENGER AV HVOR AKTIV DU ER OGSÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...