Gå til innhold

Jeg liker ikke de med hår på ryggen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er heldigvis hårløs, og hadde jeg ikke vært det så hadde jeg gått for full shaving.

Men jeg har en kompis med ukontrollert hårvekst på ryggen, og jeg prøver å fortelle han at han bør gå for raking. Kan'ke fly rundt sånn, sier jeg. Men han hører ikke på meg og påstår at han er mann.

Jeg er helt uenig med han i det.

Jeg er heldigvis hårløs, og hadde jeg ikke vært det så hadde jeg gått for full shaving.

Men jeg har en kompis med ukontrollert hårvekst på ryggen, og jeg prøver å fortelle han at han bør gå for raking. Kan'ke fly rundt sånn, sier jeg. Men han hører ikke på meg og påstår at han er mann.

Jeg er helt uenig med han i det.

Jeg er enig med kompisen din. Hår på ryggen er fælt, men det er enda verre med hårstubber, så er man født halv ape så er det bedre å bare la det være.

Jeg er enig med kompisen din. Hår på ryggen er fælt, men det er enda verre med hårstubber, så er man født halv ape så er det bedre å bare la det være.

Men han her er helape.

Men det finnes sikkert noen lasergreier som kan tas eller noe sånt?

Jaja, ikke mitt problem. Han trives jo åpenbart med det, så.

Min erfaring er for øvrig at hår på ryggen kommer i takt med at håret ramler av hodet.

Men han her er helape.

Min erfaring er for øvrig at hår på ryggen kommer i takt med at håret ramler av hodet.

Det stemmer ikke. Samboeren til moren min er av den hårete typen og har vært det siden hun ble kjent med ham for bortimot tyve år siden. Og han har da fremdeles hår på hodet :-)

Er forøvrig enig i at det ikke er fint.

Annonse

Det stemmer ikke. Samboeren til moren min er av den hårete typen og har vært det siden hun ble kjent med ham for bortimot tyve år siden. Og han har da fremdeles hår på hodet :-)

Er forøvrig enig i at det ikke er fint.

Det har aldri slått deg at samboern til moren din bruker tupe?

:)

Men det kan se ut som om det er en viss sammenheng i Juliustendenser og måne.

Det overrasker ikke akkurat at du lar menneskers karakter og generelle karma stå og falle med hvorvidt de har hår på ryggen.

Det overrasker ikke meg. F.eks. lar jeg det ofte stå og falle på om de har hår på tissen, og om de har et stygt navn.

Men han her er helape.

Det stemmer ikke, samboeren min har heller slunken hårvekst på hodet, men han er også helt hårfri på bryst og rygg. Perfekt. :-)

Men han her er helape.

Jeg stemmer i alle fall for den siste der.. Men mannen jeg sikler etter er jo digg på alle andre måter, så da er det ikke så nøye med en urskog på ryggen.. *glise*

Forøvrig er jeg en akademiker-to-be! Hmmm.

Gjest Aina E

Det overrasker ikke akkurat at du lar menneskers karakter og generelle karma stå og falle med hvorvidt de har hår på ryggen.

Så var det dette med ironi, da... Innlegget var jo faktisk ment for å være en test og se om du gadd å svare.

Annonse

Gjest det er håp for deg også

Jeg var helt enig med deg - helt til jeg forelsket meg i en mann med svært mye hår på kroppen (inkl. rygg). I begynnelsen var det ubehagelig, men etterhvert vente jeg meg til det og ble til og med glad i det,det tenkte meg.

Forholdet er senere slutt, men jeg har blitt mer tolerant.

Gjest det er håp for deg også

Jeg var helt enig med deg - helt til jeg forelsket meg i en mann med svært mye hår på kroppen (inkl. rygg). I begynnelsen var det ubehagelig, men etterhvert vente jeg meg til det og ble til og med glad i det,det tenkte meg.

Forholdet er senere slutt, men jeg har blitt mer tolerant.

Rettelse i innlegget mitt:

det skulle stå "det tente meg".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...