Gå til innhold

Slanke seg når man studerer...

Anbefalte innlegg

Ja, poteter er smakløst i seg selv. Men fløtegratinerte poteter, eller bakte poteter med hvitløkssmør eller hjemmelaget potetmos med fløte, smør og hvitløk er nyyydelig. :-)

Det er sant. Poteter er i utgangspunktet "dårlig" mat som man kan gjøre veldig mye godt med, selv om jeg aldri har hatt så veldig sansen for disse bakte potetene fyllt med diverse. Men det er kanskje mest fordi jeg har kjøpt dem på byen sent natterstid, og de har kanskje ikke holdt best kvalitet.

Fortsetter under...

Det er sant. Poteter er i utgangspunktet "dårlig" mat som man kan gjøre veldig mye godt med, selv om jeg aldri har hatt så veldig sansen for disse bakte potetene fyllt med diverse. Men det er kanskje mest fordi jeg har kjøpt dem på byen sent natterstid, og de har kanskje ikke holdt best kvalitet.

Er helt uenig med dere når det gjelder poteter. Jeg tar ofte med meg kald kylling eller salat til lunsj - men jeg har like ofte kalde poteter til, som ris. Kalde poteter med litt smør er kjempegodt!

Er helt uenig med dere når det gjelder poteter. Jeg tar ofte med meg kald kylling eller salat til lunsj - men jeg har like ofte kalde poteter til, som ris. Kalde poteter med litt smør er kjempegodt!

Jukk...

Hvor kjøper du dine poteter? Det er godt mulig at Rimipotetene mine rett og slett ikke duger, og at andre poteter er bedre.

Hei!!

Jeg har samme problemet som deg. Vil gjerne gå ned ca. 5 kilo til sommeren, men det er knallvanskelig! Jeg skal også ha masse eksamener... Sukk.

Veier 75 kg og er 178 cm høy. Har veid 68 kilo, og da følte jeg meg mye mer vel...

Kan ikke du maile meg, så kan vi backe hverandre opp? Kanskje det blir lettere å slanke seg sammen?

Adressa mi er:

[email protected]

Venter i spenning! :)

Nei nei, man skal ikke fylle bakte poteter med allslags dill. Bare en klatt hvitløkssmør, det er alt man trenger.

Annonse

Men på byen er det nesten en kilo smør og like mye mais.

Jeg liker mais, men makan...

Så lenge det er bare mais da. Da jeg bodde i England var det superpopulært med bakte poteter overfylte med fyll, og det var ikke bare mais nei; her snakker vi lass med chili con carne og enda verre tunfisk (blæh!) blandet i et tonn majones. Rett og slett kvalmende.

Så lenge det er bare mais da. Da jeg bodde i England var det superpopulært med bakte poteter overfylte med fyll, og det var ikke bare mais nei; her snakker vi lass med chili con carne og enda verre tunfisk (blæh!) blandet i et tonn majones. Rett og slett kvalmende.

Det er uansett år siden sist jeg spiste bakt potet.

Takke meg til kebab på vei hjem fra byen :)

Det er uansett år siden sist jeg spiste bakt potet.

Takke meg til kebab på vei hjem fra byen :)

Kebab er godt da, men den beste lages milevis fra Oslo sentrum, nemlig på den lille butikken i Sogn Studentby. Hadde en venninne som bodde der, så vi spiste ofte kebab, men det er år siden hun flyttet så jeg gidder ikke dra den lange veien bare for en kebab.

Kebab er godt da, men den beste lages milevis fra Oslo sentrum, nemlig på den lille butikken i Sogn Studentby. Hadde en venninne som bodde der, så vi spiste ofte kebab, men det er år siden hun flyttet så jeg gidder ikke dra den lange veien bare for en kebab.

Hvis du er rundt Sandvikaområdet en gang så kan du stikke innom Nesbru Kebab. Det er den beste kebaben du får tak i, den største, og den vinner alltid tester i diverse aviser.

Den er utrolig god, og jeg har ikke smakt bedre kebab enn den... Og jeg har spist en del kebab :)

Hvis du er rundt Sandvikaområdet en gang så kan du stikke innom Nesbru Kebab. Det er den beste kebaben du får tak i, den største, og den vinner alltid tester i diverse aviser.

Den er utrolig god, og jeg har ikke smakt bedre kebab enn den... Og jeg har spist en del kebab :)

Hmm, de eneste gangene jeg er innom Sandvika er når vi skal handle. Vi bor midt i mellom Oslo sentrum og Sandvika så det er mer praktisk å dra til Storsenteret enn å kjøre gjennom bommen og til det travle sentrum. Går det ann å spise kebab midt på lyse dagen da??

Annonse

Hmm, de eneste gangene jeg er innom Sandvika er når vi skal handle. Vi bor midt i mellom Oslo sentrum og Sandvika så det er mer praktisk å dra til Storsenteret enn å kjøre gjennom bommen og til det travle sentrum. Går det ann å spise kebab midt på lyse dagen da??

Jada, de er åpne fra 10 på morgenen, tror jeg.

Kjør mot slependen, forbi biltilsynet og inn ved gamle Bellevue Hotell. På baksiden der ligger shappa!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...