Gjest ikke hasselnøtt!! Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Er det andre som har det? Tenker på jenta i Sverige som ble hjernedød av en bit sjokolade.. og her har jeg spist coop sin sjokolade med malte hasselnøtter i! En bit bare, før jeg oppdaget at det var nøtter i. Er litt nervøs... spiser dere sjokolade, og passer enormt på at dere ikke får i dere nøtter? Det er jo spor av nøtter i kjeks og frokostblandinger også. 0 Siter
molli Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Hvis du er blitt gammal nok til å skrive dette på internett, er du også gammal nok til å vite at du IKKE lider av hasselnøtt-allergi ! Herregud, det er da ikke noe som bare popper ut av det blå hos voksne mennesker. Akkurat det med allergi mot hasselnøtter er litt spesielt. Det er alltid en form for kryssallergi tilstede da. Det er noe de fleste foreldre merker rimelig kjapt etter at babyen begynner å spise fast føde. En jeg kjenner var allergisk mot ting som f.eks. gulrøtter og en rekke andre ting i tillegg til hasselnøtter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.