Gå til innhold

Hvordan er det i London per dags dato?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eh.. det pågår en krig og London er rimelig utsatt for terror angrep. Har nettopp vært ute å reist og sett hvor høy sikkerheten er på alle flyplasser, bare derfor jeg lurte.

Jeg vet da vel godt at det pågår en krig, men synes det er rimelig hysterisk å tro at London er farlig. Men det er vel derfor du ikke tør signere med ditt vanlige nick.

Annonse

Eh.. det pågår en krig og London er rimelig utsatt for terror angrep. Har nettopp vært ute å reist og sett hvor høy sikkerheten er på alle flyplasser, bare derfor jeg lurte.

Som sagt, det er ca. hundre gongar større sjanse for at du vil bli skada dersom du setter deg i ein bil og køyrer ut på vegen. Ein får dessutan tru at alle tryggleikstiltak nettopp gjer at det er tryggare å ferdast. Slik sett er det heilt sikkert tryggare å reise til London no enn før 9.11.

Jeg vet da vel godt at det pågår en krig, men synes det er rimelig hysterisk å tro at London er farlig. Men det er vel derfor du ikke tør signere med ditt vanlige nick.

Jeg syns ikke det er hysterisk i det hele tatt. Derimot er det en forsiktig holdning, som kan være ganske lurt akkurat nå for tiden. Klart at London er et av de stedene som ville være et mulig terrormål nå. Jeg tror ikke jeg ville latt det hindre meg i å dra, da. Men forsiktigheten din er IKKE hysterisk! Den er svært forståelig.

Gjest skal skal ikke

Jeg har opplevd terrorangrep på nært hold, så du får ha meg tilgitt min hysteriske opptreden.

Det er godt du vet så meget.

Jeg har opplevd terrorangrep på nært hold, så du får ha meg tilgitt min hysteriske opptreden.

Det er godt du vet så meget.

Og eg har sett mange trafikkulukker, og frontkollidert sjølv. Det tyder ikkje at eg sluttar å køyre bil likevel...

Mye tryggere å ta flyet til London enn å kjøre E18 for å komme på hytta.

Men hvis du finner ut at du ikke tør allikevel, så kan jeg godt overta billetten din. Skal ikke ha et rødt øre for det, spesielt ikke hvis det medfølger firestjerners hotell med frokostbuffet inkludert!

Gjest Liza i London

Først og fremst er det varmt!! Etter en heller kjølig uke, ca 15 grader er det nå meldt 25! :)

jeg synes ikke du er hysterisk som lurer...det er svært mange her i landet som ikke har våget å komme til byen pga økt terrorfare.

Men akkurat nå ser det mer stabilt ut enn på lenge - ihvertfall slik vi alminnelige mennesker opplever det.

Så jeg synes du skal komme - og nyte sommeren!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...