Gå til innhold

Body Shops produkter

Anbefalte innlegg

Gjest Vildemor
Skrevet

Er du fornøyd eller misfornøyd med Body Shops produkter?

Jeg har nemlig nå brukt full renseseri med krem i ca en mnd nå, og har fått så utrolig uren hud. Vet ikke om dette kommer av produktene fra BS eller om det kan være andre ting...?

Hva tror dere andre som bruker slike produkter..?

Skrevet

Jeg har vært fornøyd me produktene fra Body Shop, men det har vært shampo, såper og body lotion stort sett.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg syns Body Shops produkter er bra.

Men kanskje fuktighetskremen din er for fet? Det kan forårsake kviser.

Gjest Vildemor
Skrevet

Jeg syns Body Shops produkter er bra.

Men kanskje fuktighetskremen din er for fet? Det kan forårsake kviser.

Kan fete kremer forårsake kviser? Hm, det visste jeg ikke. Kanskje det er greia, da. Jeg kjøpte nemlig den aller feteste ansiktskremen de hadde jeg! Merker at huden nesten blir glinsende av den, og det er ikke særlig pent, dessuten trekker ikke all kremen inn i huden, så det spørs vel om den er litt for fet, ja.. Jeg ga bånn gass, vet du, og tenkte at jeg hadde jo tørr hud, så hvorfor ikke pøse på med en sånn type spesialkrem til ekstra tørr hud...men det skulle jeg vel ikke gjort. Jaja, jeg får gå tilbake til bodyshop og si i fra....

Takk for tips. Mon tro hva det er som gjør at man får kviser av for fet krem, da..?

:-)

Skrevet

Kan fete kremer forårsake kviser? Hm, det visste jeg ikke. Kanskje det er greia, da. Jeg kjøpte nemlig den aller feteste ansiktskremen de hadde jeg! Merker at huden nesten blir glinsende av den, og det er ikke særlig pent, dessuten trekker ikke all kremen inn i huden, så det spørs vel om den er litt for fet, ja.. Jeg ga bånn gass, vet du, og tenkte at jeg hadde jo tørr hud, så hvorfor ikke pøse på med en sånn type spesialkrem til ekstra tørr hud...men det skulle jeg vel ikke gjort. Jaja, jeg får gå tilbake til bodyshop og si i fra....

Takk for tips. Mon tro hva det er som gjør at man får kviser av for fet krem, da..?

Mon tro hva det er som gjør at man får kviser av for fet krem, da..?

Fete kremer kan tette igjen porene i huden.

http://www.doktoronline.no/pub/articles/skin/300052.html

Gjest Andrine A
Skrevet

Kanskje produktet funker? Hvis du dyprenser huden, må jo det bety at gørra må ut. Vent å se det an 14 dager til. Blir det værre kan du kanskje vurdere å bytte merke.

Jeg synes personlig Body Shop er okey, men jeg satser heller på Lancôme og Dior.

Angela1365380318
Skrevet

Dersom kremen ikke går ned i huden etter en viss tid er den for fet, spør om hjelp i butikken neste gang:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...