Gå til innhold

cc cowboys, var han vokalisten død eller er det tull?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uten å kjenne til dette "ryktet", så er jeg rimelig sikker på at det er tull.

Det er svært få, om noen, som har har vært døde.

Jeg vet enkelte hevder at noen har stått opp fra de døde den tredje dagen, og den slags, men jeg tviler på at dette gjelder vokalisten i CC Cowboys.

Men man skal aldri si aldri, og dersom dette er tilfellet så vil de i det minste få helvetes mye medieomtale framover.

Gjest Raffine

Jeg vet enkelte hevder at noen har stått opp fra de døde den tredje dagen, og den slags, men jeg tviler på at dette gjelder vokalisten i CC Cowboys.

Men man skal aldri si aldri, og dersom dette er tilfellet så vil de i det minste få helvetes mye medieomtale framover.

Hehehe

*ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...