Gå til innhold

Geografi: E18 over Ørje vs E6 over Svinesund

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Hvor mye lenger er det Fra Oslo ? Jeg skal bl a til Gøteborg. Kartet mitt er pokkerivold.

Til opplysning for andre Harry-pilegrimer som skal til Pigs Bay for å plyndre :

Jeg ringte veivesenet og de sa det er kaos og dønn kork på E6, og vil være det i hele påsken, men nesten ikke en bil på E18.

På E6 er det verst tidlig fra 9 tida til det letter kl 12-13.

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Anbefaler deg heller å ta turen til Charlottenberg. E6 til Kløfta, deretter 2'ern til Kongsvinger og Magnor/Grensen. Eller litt kortere: Lillestrøm-Fetsund-Bjørkelangen-Skotterud-Magnor. På den siste turen får du se mange grantrær;o)

Jeg var i Charlottenberg en gang, men utvalget, prisene og kvaliteten er _vesentlig_ dårligere enn Svinesund. Ingen vits i å handle andre steder enn Svinesund tror jeg.

Handlingen tar jeg på hjemturen om kvelden hvis det ikke er for mye folk. Jeg skal egentlig på bisnisstur, ikke harrytur. Synd jeg MÅ den veien akkurat da hele harryskokken går mann av huse og skal plyndre Pigs Bay.

Ulv I Faarikaal

Hvis du skal til Gøteborg, lønner det seg avstandsmessig å kjøre over Svinesund.

Men erfaringsmessig er det adskillig mindre trafikk over Ørje, så det kan hende du sparer på å ta den veien allikevel.

Men hvor mye lenger ca ? Det blir et regnestykke om jeg skal dra på en annen tid eller ta den veien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...