Gå til innhold

volare, det er vel bare dritt...

Anbefalte innlegg

en god venn av meg har begynt å selge dette merke på volare. For å være grei tenkte jeg at da kjøper jeg selvfølgelig produkter av han (fotkrem,håndkrem, bodylotion, fotbad osv osv..) selv om det er DYRT. Spør om jeg angrer..det er jo bare dritt..noen som har gode erfaringer med dette? fotsaltet virker ikke, og håndkremen lukter det såpe av...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/100998-volare-det-er-vel-bare-dritt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fornøyd

Jeg har prøvd en del av Volares produkter og er veldig godt fornøyd. Bl.a en shampo som tok knekken på psoriasis i hodebunnen og grønn gele som fungerer veldig bra mot brannsår.

Har også god erfaring med saltet, som i kombinasjon med en fotkrem tok knekken på sprukken hud.

Dog er det ikke tryllemidler som virker på første forsøk! Og apropos håndkremen, fikk du ikke teste den før du bestilte?

Jeg har prøvd en del av Volares produkter og er veldig godt fornøyd. Bl.a en shampo som tok knekken på psoriasis i hodebunnen og grønn gele som fungerer veldig bra mot brannsår.

Har også god erfaring med saltet, som i kombinasjon med en fotkrem tok knekken på sprukken hud.

Dog er det ikke tryllemidler som virker på første forsøk! Og apropos håndkremen, fikk du ikke teste den før du bestilte?

jeg prøvde håndkremen før jeg kjøpte den, og tenkte ikke over lukten da..det andre har jeg nesten brukt opp i forsøk på å finne ut at det virker uten at det virker. På en annen sidenså er det jo så mange fornøyde at jeg sikkert er unntaket. Men jeg kommer ikke til å kjøpe mer for å være snill, da kjøper jeg heller produkter på apoteket som jeg synes virker...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...