Gjest Hayley Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Noen som kan forklare meg hvordan jeg brenner cd'er, f.eks. kopiere fra en original cd. Vi har innstallert en cd-brenner og jeg er helt grønn på hvordan jeg bruker den. Skulle også gjerne hatt noen linker på bra nettsteder hvor jeg kan laste ned musikk. Må være enkle i bruk! 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 For å brenne cd bør du bruke et cd-brenner-program. Det bør ha fulgt med cd-brenneren, og er som oftest enkle å bruke. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Les hjelpeteksten i CD-brennerprogrammet, det er mye å vite ja, og mange ulike programmer med ulike måter. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Det er lite fruktbart å laste ned musikk fra nettet (webben). Last ned og installer WinMX og Kazaa - disse er enkle og relativt gode. "..............." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.