Gå til innhold

Mulig dette hører hjemme under seksualitet...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

26

• Good Golly!

12

• SierDuDet

11

• tigertrollet

5

Gjest lurer jeg på

*sukk* Noen krever tesje...

Det er et poeng i at foraene har ulike tema. Jeg har konfigurert PCen slik at småungene ikke skal kunne komme inn på visse nettsteder. forum for seksualitet er ett av dem. Dersom dere begynner å dra inn disse temaene i alle fora, så må jeg evnt. sperre hele DOL.

Åja, klart unger ikke skal vite at voksne har et seksualliv. De kommer jo fortsatt med storken.

Ulv I Faarikaal

Kanskje han sliter med seksuallivet sitt?

Eller kanskje er i dårlig humør bare. Kan ikke være særlig tilfredsstillende å kjefte på anonyme. Må være bedre å gå i vedskjulet og hugge ved eller kaste noen kubber rundt ?

Gjest Beatrice

Definer ludder.

Og tenk over hva som er verst, å dele varme og kropp med en annen person eller å dømme dine venninner på denne måten.

Jeg dømmer de som er billige så klart. "Dele varme" var veldig romantisert. Jenter som ligger med mange menn notorisk har jeg sympati eller respekt for. Jeg ønsker ikke å rakke ned på "mine venninner", men jeg synes faktisk at det er de som rakker ned på meg fordi de gir uttrykk for at jenter er så billige. Det er deres valg selvfølgelig, men mitt valg å ikke like det de gjør.

Annonse

Gjest Beatrice

Jeg dømmer de som er billige så klart. "Dele varme" var veldig romantisert. Jenter som ligger med mange menn notorisk har jeg sympati eller respekt for. Jeg ønsker ikke å rakke ned på "mine venninner", men jeg synes faktisk at det er de som rakker ned på meg fordi de gir uttrykk for at jenter er så billige. Det er deres valg selvfølgelig, men mitt valg å ikke like det de gjør.

Har jeg INGEN sympati eller respekt for skulle det stå.

Gjest Haba Haba Zoot Zoot

Definer ludder.

Og tenk over hva som er verst, å dele varme og kropp med en annen person eller å dømme dine venninner på denne måten.

Har du sex med over et visst antall i russetiden, får du rimi-pose i lua.

B-b-b-b-billig!

*sukk* Noen krever tesje...

Det er et poeng i at foraene har ulike tema. Jeg har konfigurert PCen slik at småungene ikke skal kunne komme inn på visse nettsteder. forum for seksualitet er ett av dem. Dersom dere begynner å dra inn disse temaene i alle fora, så må jeg evnt. sperre hele DOL.

Ungene har ingenting å gjøre på DOL uansett. Sperr det ut du.

Annonse

Igjen: La meg oppdra mine, så kan du oppdra dine.

Men ikke saboter!

Herregud... Logg av hvis du er så grinete.

Det er lov å ytre sine meninger, og åpen post går inn under alt.

Ikke svar på dette innlegget er du snill. Glem denne tråden nå da. Gjort er gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...