Gå til innhold

Mulig dette hører hjemme under seksualitet...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

26

• Good Golly!

12

• SierDuDet

11

• tigertrollet

5

La meg oppdra mine, så kan du oppdra dine.

Det er begrenset hvor mange detaljer en 8åring trenger om rimming.

"La meg oppdra mine, så kan du oppdra dine."

Så slutt isåfall å pes med hva som skrives her på åpent. Pass dine egne saker, så passer vi våre.

Vi gidder ikke å hjelpe deg med å oppdra dine unger ved å tenke over hva vi skriver her.

"Det er begrenset hvor mange detaljer en 8åring trenger om rimming."

Tidlig krøkes, osv...

Gjest ikke undertegnet

Jeg har vært i faste forhold det meste av tiden etter at jeg var 16, derfor blir det ikke så mange forskjellige.

Hadde et 'avbrekk' hvor jeg var single, og da ble det ganske mange på kort tid. Så for mitt ryktes skyld var det nok bra at den perioden ikke ble så lang. Noen av ONS-ene fra den tiden vil jeg helst slippe å tenke på. Vet nemlig at det ikke hadde blitt noe ONS hvis det ikke hadde vært alkohol med i bildet, og dET er vel grunnen til at mange andre også skjemmes litt ved å tenke tilbake.

Å ha sex med mange ut av valg tatt mens du er klinkende edru og klar er derimot helt greit.

Dvs jeg mener at ONS i edru tilstand er greit, men ikke hvis du innlater deg bare fordi du er påvirket. Det er ikke noe særlig.

Gjest ikke undertegnet

Eh... kanskje fordi jeg ikke så spørsmålet før nå?

Hvordan kan du svare på noe uten å ha sett spørsmålet da?

Pleier du å slenge ut et ja eller nei helt uvilkårlig. Da må vi ikke ta hensyn til det du sier med andre ord?

Annonse

Gjest Historisk

Herregud... Logg av hvis du er så grinete.

Det er lov å ytre sine meninger, og åpen post går inn under alt.

Ikke svar på dette innlegget er du snill. Glem denne tråden nå da. Gjort er gjort.

"Herregud... Logg av hvis du er så grinete.

Det er lov å ytre sine meninger"

Men ikke for meg, tydligvis!

"Ikke svar på dette innlegget er du snill."

Hvorfor skal jeg ta hensyn når du ikke gjør det?

"Glem denne tråden nå da. Gjort er gjort. "

Det har du jo rett i.

Gjest Historisk

"La meg oppdra mine, så kan du oppdra dine."

Så slutt isåfall å pes med hva som skrives her på åpent. Pass dine egne saker, så passer vi våre.

Vi gidder ikke å hjelpe deg med å oppdra dine unger ved å tenke over hva vi skriver her.

"Det er begrenset hvor mange detaljer en 8åring trenger om rimming."

Tidlig krøkes, osv...

Nei, å tenke blir vel for slitsomt det.

"Herregud... Logg av hvis du er så grinete.

Det er lov å ytre sine meninger"

Men ikke for meg, tydligvis!

"Ikke svar på dette innlegget er du snill."

Hvorfor skal jeg ta hensyn når du ikke gjør det?

"Glem denne tråden nå da. Gjort er gjort. "

Det har du jo rett i.

Jeg syntes på å en måte at du hadde ytret deg nok.

Ikke rart det blir krig i verden. La oss være venner og glemme hele greia. Jeg får magesår av sånt. UNØDVENDIG!

Annonse

Gjest Historisk

Jeg syntes på å en måte at du hadde ytret deg nok.

Ikke rart det blir krig i verden. La oss være venner og glemme hele greia. Jeg får magesår av sånt. UNØDVENDIG!

"Ikke rart det blir krig i verden. La oss være venner og glemme hele greia. Jeg får magesår av sånt. UNØDVENDIG! "

Sorry, mente ikke noe vond. Hadde bare lyst på en liten krangel.

"Ikke rart det blir krig i verden. La oss være venner og glemme hele greia. Jeg får magesår av sånt. UNØDVENDIG! "

Sorry, mente ikke noe vond. Hadde bare lyst på en liten krangel.

Tror du barna dine har godt av at du bråker sånn? Du er ikke bedre enn oss andre sånn som du tjater.

Tenk på det du.

Over og ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...