Gjest på'n igjen Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Hei, Vanligvis trener jeg ergometersykkel en time per dag hele uka. Jeg har imidlertid ikke fått trent på ca en måned nå. Hvor lang tid bruker jeg på å opparbeide kondisen igjen? Like lang tid som jeg har latt vær å trene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Det sies at det tar halvparten av tiden som du har vært borte fra treningen, altså 2 uker for deg. Som en tommelfingerregel. Det er sikkert vanligere at man avviker fra dette, det kommer jo an på hvor hard/langvarig treningen er, osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Zelig har rett - igjen. Det er faktisk mulig å komme opp på et høyere nivå enn du var i løpet av halvannen til to uker, men da er faren for overtrening stor. Så start rolig. Med riktig trening bør du være på omtrent samme nivå som du var om omtrent tre uker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.