Gå til innhold

Ein legestudents syn på blottere

Anbefalte innlegg

Gjest skremt over fremtidige leger

Har planer om å begynne å studere medisin til høsten, og i den anledning gikk jeg inn på Medisinerforeningen i Bergen sine hjemmesider. Fant en students historie om blotting.

Virket som om hun/han synes alt bare var til å spøke med. Er alle legestudenter like kalde? Da er ikke studiet noe for meg....

Skjekk forøvrig ut linken

www.mib.uib.no gå inn på gjestebok i menyen øverst og så på les gjesteboken.

Enig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101082-ein-legestudents-syn-p%C3%A5-blottere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blotting er ikkje akkurat ein aktivitet det står respekt av, men blotting er eit fenomen dei fleste ler av, fordi det ganske enkelt er for dumt. At ein vaksen mann blottar seg for småbarn er noko ein sjølvsagt tar på alvor, og vedkomande bør i så fall straffast, men når ein student oppdagar ein stakkars jævel i buskene så er det i grunnen berre komisk. Blottarar har vore spøkt med i all tid, verkar det som. Kor mange sketsjar har ikkje vore lagd med pesande menn i beige frakkar?

Så nei, eg er ikkje samd med deg!

Annonse

Her er forøvrig innlegget i gjesteboka, for dei som ikkje gidd opna sida slik eg gjorde...

EIN VASKEEKTE BLOTTAR PÅ PKI!

Eg vart sitjande her på skulen sundagskvelden, altfor lenge. Var på data"salen", då eg såg at det levde veldig i buskene utanfor. Ja,ja tenkte eg, det er vel nokre vårkåte kråker som driv på.

Det var forøvrig ein heilt annan skapning enn ei kråke som var vårkåt. For eg såg at det var ein mann som stod der. Tenkte det var ein som ville inn, men som ikkje hadde nøkkelkort, så eg røyste meg opp får å sjå om han skulle gjere tegn til at han ville inn.

Men "tegnet" han gjorde tyda på heilt andre ting enn at han hadde tenkt seg på lesesalen...

Der stod han med "saken" ute og "vifta" med den i vilden sky. Mens han kikka opp på meg med store auge.. Ikkje at det nødvendigvis er så mykje å sjå på, men for han var tydelegvis svært interessant.

Eg vart litt irritert på denne mannen si framferd. Det var jo trass alt på sjølvaste palmesundag! Så eg tenkte meg ut å ta eit alvorsord med han. Eller å kaste stein på han eller noko.

Men då eg kom ut tykte han tydeleg at moroa vår over, og han sprang inn i bilen og køyrde av garde...

Så det eg ville seie eigentleg var at er det nokon i klassen, så vit at eg hugsa jakka di!!

Nei, det var nok ikkje det, men ver no på utkikk i allefall. Vi må fange han. Har lyst å lage ei fysisk felle eller noko.

Påskehelsing frå PKI

Gjest Imodus

Da har du mye skremsler foran deg, hvis DET var så ille.

Hørtes ut som en vandrehistorie spør du meg.

Men var det selvopplevd, så hva var galt med å fortelle det på den måten.

Treffer du på en blotter så sier du bare ,Jøss, den var da liten og nusselig' eller noe slikt. Da er moroa over.

Jeg syntes det var litt morsomt jeg... Som legestudent kan jeg fortelle deg at det finnes veldig, veldig mange forskjellige personer på studiet. Mange snålinger, mange übernerder, mange trivelige folk. Noe for enhver smak! :) Men å kunne distansere seg er høyst nødvendig for å kunne fungere i yrket, tar man alt innover seg holder man ikke lenge.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...