Duc911 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Hei, Kan det være farlig med knirke lyder fra knær (når jeg reiser meg opp fra f.eks: stolen fort), men har ikke vondt, trenner en del(4-6 dager i uken), varmer altid opp med 3 km sykkeling i god tempo, starter med hard styrke program fra mai. Kan det være at knærne mine ikke for nok smøring?! Hilsen Gutt/Man 25år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg tror det knirker sånn i de fleste knær, mer eller mindre? Kan vel være alt fra løs brusk til dårlig smørning og vitaminmangel. Men litt er vel ikke unormalt. Prøv noe linfrøolje og en multivitamin hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letigre Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Det er helt normalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.