Heag. Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg har 20 kg for mye og jeg ammer mitt andre barn. Går det ann å amme og samtidig ha vekttap? Jeg blir veldig sulten når jeg ammer og derfor er det vanskelig å ikke spise for mye. Hva kan jeg gjøre for å gå ned i vekt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tips Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Du bør ikke direkte slanke deg når du ammer, da kan du og / eller barnet få mindre næring enn dere trenger, og miljøgifter etc som lagrer seg i fettet hos deg blir frigjort i for store mengder i melken. Du bør satse på en sakte men jevn vektnedgang. Mange sier at det er det en ammer etter at barnet har passert halvtårsalderen som monner på vektnedgangen, så det er lurt å amme mye lenge. Er du sulten har du behov for mat, så spis så mye du trenger, men spis sunt. Kutt ut alt av kaker, sjokolade, brus, fete meieriprodukter osv. Spis mye grønnsaker, til alle måltider. Beveg deg mye (gå lange turer hver dag), og sett av tid til trening to - tre ganger i uken i tillegg. Drikk mye vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.