Gjest Tusselure Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Dette har vel ikke så veeeeldig mye med ernæring å gjøre, men jeg spør likevel... Jeg har nemlig vært flink og slanket meg 20 kilo, og har nå nådd min idealvekt. MEN jeg har en hel del cellulitter på lårene, og skulle så gjerne hatt dem litt fastere. Ikke kom her og be meg trene, for det gjør jeg! ;-) Nå vet jeg at Comet kremen er et alternativ, men aner ikke om den virker? Vel, det sies jo at den gjør det, da... Men hva med alle disse andre cellulitt-kremene, er det noen gode alternativer? Håper på svar fra noen som har prøvd noen kremer...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hei Tusselure -Jeg har ikke prøvd den kremen selv, men kjenner andre som har prøvd den. Jeg har hørt en som sa den virket, men på meg virket det som om det heller kom av omlegging av kosthold (men det er jo mulig jeg er forutinntatt). Det som ihvertfall garantert hjelper mot cellulitt er faktisk styrketrening. Det er fordi vevet under huden løftes, og celulitt-lommene/klumpene jevnes derfor ut. Styrketrening sammen med en rensende behandling (f.eks Tonidren) er nok mer å satse på enn kremer. Hvis du plusser på med litt aerobisk trening for å forbrenne fett, så vil det sammen med virkningen av styrketreningen gi resultater ganske fort, vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hei Tusselura. Dette svarte dr Stig Bruset som jobbet her på DoktorOnline før, til ei som hadde liknende spørsmål som deg: "Kjære misti, Jeg har faktisk vært med på å lage en såkalt dobbeltblind studie av comet kremen som vi publiserte for noen år tilbake. I utgangspunktet hadde jeg ikke noen tro på effekten må jeg innrømme. Likevel fant vi en reduksjon av omkrets av låret til 26 kvinner etter 6 uker på ca 3 cm. Når det gjelder arr og fettansamlinger kan jeg ikke uttale meg om dette. PS. Jeg har ikke noen aksjer eller økonomisk forbindelse til firmaet som selger kremen. - Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Du kan prøve eteriske oljer mot cellulitt. Skal visst hjelpe bra. Lån en bok på biblioteket eller kjøp en billig bok om aromaterapi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cellu Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hei Tusselure -Jeg har ikke prøvd den kremen selv, men kjenner andre som har prøvd den. Jeg har hørt en som sa den virket, men på meg virket det som om det heller kom av omlegging av kosthold (men det er jo mulig jeg er forutinntatt). Det som ihvertfall garantert hjelper mot cellulitt er faktisk styrketrening. Det er fordi vevet under huden løftes, og celulitt-lommene/klumpene jevnes derfor ut. Styrketrening sammen med en rensende behandling (f.eks Tonidren) er nok mer å satse på enn kremer. Hvis du plusser på med litt aerobisk trening for å forbrenne fett, så vil det sammen med virkningen av styrketreningen gi resultater ganske fort, vil jeg tro. Hva er en rensende behandling? Og hvor får man eventuelt tak i denne Tonedrin? Spesifikt hva hjelper den mot? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hva er en rensende behandling? Og hvor får man eventuelt tak i denne Tonedrin? Spesifikt hva hjelper den mot? Tonidren fås kjøpt i helsekostforretning. Renser opp tarm og lever for avfallsstoffer. Cellullitter kommer bl.a av avfallstoffer i kroppen, kombinert med arvelighet, liten muskeltonus, osv. Så det kan kanskje hjelpe med Tonidren, men neppe alene, tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.