Gå til innhold

Linbukser

Anbefalte innlegg

Kapabel Snabel
Skrevet

Jeg prøvde noen lyse linbukser i går. De var ok de, men en ting plaget meg litt: Det var så enkelt å se om jeg var, eh, venstre eller høyre-mann i dem.

Skal det være slik?

Gjør det egentlig noe?

Skrevet

Rener med at du hadde boxer under. Den bør jo være ettersittende i såfall. Sambisen min har sånn, og jeg har aldri tenkt over det på han. Kanskje du er litt for godt utstyrt? hehe.

Gjest nosnabel
Skrevet

Så det er forklaringen på nicket, altså ...

Kapabel Snabel
Skrevet

Så det er forklaringen på nicket, altså ...

Neida, størrelsen er da ikke alt.

Skrevet

Det er intet pent skue hvis hele røklet har lagt seg på ene siden. For å si det mildt. Forslaget om taite boxers støttes.

Kapabel Snabel
Skrevet

Det er intet pent skue hvis hele røklet har lagt seg på ene siden. For å si det mildt. Forslaget om taite boxers støttes.

Det var det jeg var redd for.

Og siden stram boxer alt var på plass, blir det nok ingen slike på meg...

Skrevet

Du bruker boxer, ja? Ække pent at darren henger ned på sia as...

tigertrollet
Skrevet

*humre*

Kan du ikke bare brette ballene i venstre bukselår og snabelen i det andre? :o)

Skrevet

Huttetu til lyse linbukser på menn og for balleinnsyn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...