Gå til innhold

Hvor offentlig er du av deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nei la være

Veldig offentlig. Holder hender, nusser og klemmer hverandre.

Når det gjelder å ha sex på offentlige steder, hemmer ikke det oss heller. Sist prøvde vi oss på trikken, mens et gammelt ektepar satt foran... Kinky og gøy!!

Sex skal være privat, og jeg håper grensene aldri blir utvidet såpass at noen legger seg foran meg på gata og begynner å drive på. Hvis ikke dere kan vente til dere er ute av trikken så la være å ta den. Du tisser vel ikke på trikken?

Når det gjelder å ha sex på offentlige steder, hemmer ikke det oss heller. Sist prøvde vi oss på trikken, mens et gammelt ektepar satt foran... Kinky og gøy!!

Jævlig uforskammet, spør du meg. Hvis du prøver å pule foran meg på trikken, kommer jeg til å prompe deg i ansiktet.

Gjest Busefusa

Sex skal være privat, og jeg håper grensene aldri blir utvidet såpass at noen legger seg foran meg på gata og begynner å drive på. Hvis ikke dere kan vente til dere er ute av trikken så la være å ta den. Du tisser vel ikke på trikken?

Hva er galt med å bruke fantasien? Så lenge det ikke støter noen (ingen merka noe på trikken), så er det jo bare gøy. Det gir et skikkelig rush. Enig i at sex er ganske privat, men det er sunt å ha sex andre steder enn i huset også. Tro meg.

Annonse

.............djises...

Er det kun med lyset av også?

Gjest Escape

Jeg har vært sammen med en som var så macho at han aldri ville vise meg at han var glad i meg ute blant folk.

NÅ er jeg sammen med en som er veldig kosete av seg, og elsker å kysse meg - på byen eller hjemme. Det skulle ikke være nødvendig å vente med kosinga til man kom hjem.

Love makes the world go 'round.

Annonse

Prøvd på bibliotek eller i trappoppgang da? Anbefales...

Gjest Busefusa

Trappoppgang - ja. Min beste erfaring var i et hageselskap i fjor med familie og venner tilstede... Utrolig digg, og det var såvidt jeg klarte å holde maska når vi kom ut fra busken... Kjekt med kjole ja...

Ingen merka noe!! :)

Gjest policy

Kjæresten min og jeg er veldige offentlige av oss! I likhet med busefusa, må jeg si at jeg liker å gjøre gjøre det på offentlige steder, men ikke foran et publikum så klart!!

Du svarte ikke på innlegget mitt i denne tråden, jeg lurte så fælt skjønner du.

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1637063

mvh

Det finnes noe i mellom det å pule et mørkt soverom, og det å pule på trikken.

Det finnes MASSE imellom ja, det stemmer...

Synes innlegget bar preg av hykleri. Ser slett ikke noe galt i å lure seg til noe på trikken, om de har lyst til det. Vel og merke så lenge det ikke er lagt opp til at folk skal eller må legge merke til dem.

Å sammenlikne det med å pisse i trikken...vel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...