Gjest øleri Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Gjorde jeg en del av i fylla, havna nesten på psykiatrisk p.g.a av det. FRARÅDES. gutt. 0 Siter
Gjest Oddnie Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Tror det må ha vært noe annet i tillegg til ONS. Jeg har hatt en del og angra på flere av dem, men gjort er gjort. Man kan ikke gå rundt å angre så intenst på ting man har gjort så man havner på psykiatrisk avdeling. Se framover! 0 Siter
Nemesis Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 ONS er ikke spesielt uvanlig. Litt angst og anger - kanskje, så alvorlige problemer at man blir innlagt - neppe. Dine ONS kan ikke være eneste grunn til dine problemer. 0 Siter
serendipity Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Alt som er godt frarådes. Sukker, fett, alkohol, sigaretter, kaffe. Salat, vann, urtete og sølibat er IKKE neo for meg :-) hehe 0 Siter
magnus Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Fyllenerver er noe dritt. Det har også hendt at man har lært av det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.