Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke tak i mamma, så da er vel DOL the next best thing.

Er alt stengt hele påska nå? (bortsett fra lørdag?).

Byen altså. Og stenger ting tidligere i dag?

Og når ER egentlig påskeaften?

Skrevet

Ja, alt er stengt. Dagligvarebutikker er åpent til 18 i dag, stengt torsdag og fredag. Åpent til 16 på lørdag, stengt søndag og mandag. Påskenaften er på lørdag.

Skrevet

Neida, det er masse som er åpent. Lørdag er jo alt oppe bortsett fra polet.

Alltid en eller annen sjappe som er oppe og til nød har man seven-eleven og bensinstasjonene.

Skrevet

Neida, det er masse som er åpent. Lørdag er jo alt oppe bortsett fra polet.

Alltid en eller annen sjappe som er oppe og til nød har man seven-eleven og bensinstasjonene.

Jeg tenkte mer på ikke-matvare butikker (bunnprisen nedi svingen har oppe til ti hele påsken). må kjøpe no gøy å putte i påskeegget til samboeren nemlig. får gjøre det på lørdag da :)

Skrevet

Jeg tenkte mer på ikke-matvare butikker (bunnprisen nedi svingen har oppe til ti hele påsken). må kjøpe no gøy å putte i påskeegget til samboeren nemlig. får gjøre det på lørdag da :)

Bunnpris nedi svingen? Bor du på Torshov? :)

Skrevet

Har bunnpris butikkene åpent hele påsken? Jeg har også en rett oppi gata. Joker er nemlig stengt i påsken.

Skrevet

Har bunnpris butikkene åpent hele påsken? Jeg har også en rett oppi gata. Joker er nemlig stengt i påsken.

Bunnpris her på Torshov har ihvertfall åpent fra 10-22 alle dager hele påsken... Vet ikke mer enn det jeg :)

Skrevet

Trondheim.

Syns det er bunnpriser nedi alle svinger jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...