Gå til innhold

Jeg hysterisk? Nakenbilder av eksen hans

Anbefalte innlegg

Gjest hysterika
Skrevet

For mange uker siden fikk kjæresten min tilsendt masse nakenbilder fra eksen sin i mail. "eh okey..." tenkte jeg og ville ikke se de. Noen uker senere fant jeg de tilfeldigvis mens jeg lette etter noe på pc'en. Synes ikke det var direkte hyggelig å se de bildene, og sa det til kjæresten min. Jeg spurte om han ikke kunne slette de. Og han svarte ja.

I dag finner jeg ut at han IKKE har slettet de. De ligger faktisk rett ved siden av en mappe med bilder av meg.

Jeg ble kjempeforbanna, fordi han ikke har slettet de, fordi han samler bilder av meg på samme sted.

Han mener jeg er hysterisk og sier han ikke ser på det (noe som kanskje er sant), men jeg ser virkelig ikke poenget med å ta vare på slike bilder av eksene.

Jeg er normalt ikke sjalu, og syns man gjerne kan ta vare på minner fra tidligere kjærester. Men nakenbilder blir for drøyt.

Er jeg hysterisk? Eller har jeg rett å være sint?

Skrevet

Om han hadde hatt nakenbilder liggende i en fotoeske i en skuff en plass, så er vel ikke det så mye å gruble over, men å ha nakenbilder av sin eks liggende på pc'en hadde jeg nok ikke blitt så begeistret over jeg heller...

Jeg syns du skal ta det opp meg han igjen, spesielt siden du ærlig konfronterte han med det sist og han sa han skulle slette dem.

Skjønner at du reagerer på dette.

Gjest hysterika
Skrevet

Om han hadde hatt nakenbilder liggende i en fotoeske i en skuff en plass, så er vel ikke det så mye å gruble over, men å ha nakenbilder av sin eks liggende på pc'en hadde jeg nok ikke blitt så begeistret over jeg heller...

Jeg syns du skal ta det opp meg han igjen, spesielt siden du ærlig konfronterte han med det sist og han sa han skulle slette dem.

Skjønner at du reagerer på dette.

Akkurat det samme mener jeg. Men snakkingen gikk heller dårlig, han begynte å krangle om noe jeg gjorde for en stund siden.

Koselig påske dette...

Skrevet

Prøv å få ham til å forstå at han ikke akkurat respekterer deg ved å ha slike bilder liggende på PC'n. Og når han ikke engang ville slette dem da du ba om det, har han gått over visse grenser, mener jeg. Hvis du har noen bilder av ekser liggende så heng et opp på kjøleskapet f.eks. Eller litt rundt omkring. Så ser han kanskje humoren i at han faktisk ikke skjønte av seg selv at disse eks-bildene ikke var noe å samle på.

Men herregud for en eks, da, som sender nakenbilder av seg selv rundtomkring. Patetisk!

Skrevet

Akkurat det samme mener jeg. Men snakkingen gikk heller dårlig, han begynte å krangle om noe jeg gjorde for en stund siden.

Koselig påske dette...

Uff... Prøv å la ting roe seg litt før du tar det opp igjen. Og prøv å snakke om det på en rolig måte, ikke hissig (selvom jeg skjønner det irriterer deg).

Å gå inn å slette dem selv er i alle fall ikke en god idé - da blir det nok bare enda mer bråk ;o)

Lykke til!

Skrevet

Han kunne ha brent de på en CD eller lagret de på en diskett. Unødvendig å ha de på PCn.

Gjest hysterika
Skrevet

Prøv å få ham til å forstå at han ikke akkurat respekterer deg ved å ha slike bilder liggende på PC'n. Og når han ikke engang ville slette dem da du ba om det, har han gått over visse grenser, mener jeg. Hvis du har noen bilder av ekser liggende så heng et opp på kjøleskapet f.eks. Eller litt rundt omkring. Så ser han kanskje humoren i at han faktisk ikke skjønte av seg selv at disse eks-bildene ikke var noe å samle på.

Men herregud for en eks, da, som sender nakenbilder av seg selv rundtomkring. Patetisk!

Hun liker å vise seg fram. Hun har en nokså fin kropp, så man kan kanskje forstå det.

Men det er like irriterende for det

Skrevet

Det finnes alltid noe en kan kritisere han for, eller noe en kan snakke _ut_ om dersom en ønsker å ødelegge et godt forhold og sårt tiltrengte fridager.

Gjest Grainne
Skrevet

Hvorfor skal han ha nakenbilder? Han skal da slette dem! Vanlige bilder er ok, men nakenbilder... nei! Jeg synes du skal reagere, jeg! Jeg hadde absolutt ikke likt det om min kjæreste hadde nakenbilder av noen på pc'en.... Du er ikke hysterisk.

Skrevet

For en idiot denne fyren din er. Han burde sporenstreks sendt tingene i retur med oppfordring til sin eks om å ta seg sammen.

Og denne eksen må jo være helt tom der øverst, sende nakenbilder av seg til ham...

Hjelpe og trøste.

Skrevet

Hun liker å vise seg fram. Hun har en nokså fin kropp, så man kan kanskje forstå det.

Javel, men hun kan jo ikke ha så mye annet å fare med. Grei kropp kan alle skaffe seg, manglende hjerne er det verre med :)

Gjest hysterika
Skrevet

Javel, men hun kan jo ikke ha så mye annet å fare med. Grei kropp kan alle skaffe seg, manglende hjerne er det verre med :)

:) !!!

Gjest hysterika
Skrevet

For en idiot denne fyren din er. Han burde sporenstreks sendt tingene i retur med oppfordring til sin eks om å ta seg sammen.

Og denne eksen må jo være helt tom der øverst, sende nakenbilder av seg til ham...

Hjelpe og trøste.

Enig. Enig.

Pappa Bjørn
Skrevet

Legg dem ut på nett og send henne en mail med linken. Da tenker jeg hun slutter å sende dem i alle fall. Typen din synes jeg ikke oppfører seg noe særlig heller..............

Skrevet

Nei, du er ikke hysterisk. Å ha nakenbilder av eksen, ligner ingenting.

Skrevet

Noen elsker å vise seg fra Men å sende nakenbilder av seg selv.....Damen må være en ordentlig selvdigger.

Gjest hysterika
Skrevet

Legg dem ut på nett og send henne en mail med linken. Da tenker jeg hun slutter å sende dem i alle fall. Typen din synes jeg ikke oppfører seg noe særlig heller..............

Hehe, glimrende ide! Hvor gjør man slikt? :D Ikke for det, hun hadde sikkert likt det.

Skrevet

Hvem i svarte helvete er interessert i å ha nakenbilder av X-en?

Skrevet

Huff ja, møter av og til et par stykker av de du nevner. De ånder og lever for utseende. I grunnen artig å iakta dem....;o)

Skrevet

Jeg kan ikke fatte hvorfor noen vil se på nakenbilder av sin eks.

Menmen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...