Gå til innhold

Hva gjør dere andre huseiere?

Anbefalte innlegg

Gjest Huseier

Skal leie ut leilighet i huset vårt og lurer på hvordan vi skal gjøre med tilgang til hage. Har bare hage på den ene siden av huset. Skal leieboer bruke hage vil det derfor bli på samme sted vi sitter i hagen. Er ikke særlig villig til å dele hageflekken med leieboer, men føler også at det blir litt surt å nekte. Hva gjør dere andre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101200-hva-gj%C3%B8r-dere-andre-huseiere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke leid leilighet hvis jeg ikke fikk ha stol og bord i hagen altså...Tenk å måtte sitte inn en varm sommerdag, ungene sutrer og har lyst til å ha badebasseng i hagen og du har lyst til å grille, og så betaler du 4000 (?) i måneden for å sitte og se på at andre koser seg ute...

Nei, bruk heller tid på å velge ut evnt. leieboere som du tror dere kan samarbeide med..

Gjest ikke undertegnet

Har du planlagt det så dårlig at dere ikke kan sitte litt fra hverandre, så må du bare ta den ulempen.

Du MÅ bare la dem få en hageflekk.

Kanskje en n liten hekk eller leskjerm for at dere ikke ser alt som skjer hos hverandre, hva som ligger på grillen og hvor store valkene er og slikt.

Lyden er vanskeligere å stenge ute.

Annonse

Hvordan får jeg det til da?

Hvis du skal linke til hele tråden, så stå i listen over Nye innlegg. Høyreklikk der det står "Se tråd" for den aktuelle tråden. Velg åpne i nytt vindu. Da kan du merke adressen i adresselinja øverst i skjermbildet og velge ctrl+c eller Edit - Copy. (på samme måte som du sikkert gjorde med den forrige linken).

Om du vil linke til ett enkelt svar, stå også i "Nye innlegg" listen og høyreklikk på overskriften til innlegget, og kopier adresselinjen.

Si ifra om jeg har forklart dette for knotete... ;-)

Gjest til gemini

Hvis du skal linke til hele tråden, så stå i listen over Nye innlegg. Høyreklikk der det står "Se tråd" for den aktuelle tråden. Velg åpne i nytt vindu. Da kan du merke adressen i adresselinja øverst i skjermbildet og velge ctrl+c eller Edit - Copy. (på samme måte som du sikkert gjorde med den forrige linken).

Om du vil linke til ett enkelt svar, stå også i "Nye innlegg" listen og høyreklikk på overskriften til innlegget, og kopier adresselinjen.

Si ifra om jeg har forklart dette for knotete... ;-)

Skal nok få det til, fint du hjalp meg:)

Har du planlagt det så dårlig at dere ikke kan sitte litt fra hverandre, så må du bare ta den ulempen.

Du MÅ bare la dem få en hageflekk.

Kanskje en n liten hekk eller leskjerm for at dere ikke ser alt som skjer hos hverandre, hva som ligger på grillen og hvor store valkene er og slikt.

Lyden er vanskeligere å stenge ute.

*humrer* Lyden av valkene?;-)

Gjest ikke undertegnet

*humrer* Lyden av valkene?;-)

*LOL*

Ja, sånn kan det gå når en ikke leser innlegga før en sender dem!

'Lyden' skulle henspeile på prat og vanlige lyder.

Men faktisk så kan valker klaske litt de altså. Jeg er så tjukk at jeg vet det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...