Gå til innhold

Det er kjekt å ikke være vampyr.

Anbefalte innlegg

For nå gikk jeg ut for å ta en røyk, og de nydeligste farger åpenbarte seg over nesoddenlandet. Solen var knall rosa og i farger jeg nesten ikke kan beskrive. Sinnsykt vakkert.

Jeg kan ikke huske noen tidligere soloppganger, men denne var jaggu flott, og jeg visste faktisk ikke at sola kunne vises i andre farger enn gult og blått!

Mulig det er lumskhetene i lufta over Oslo som gjorde solas reisning så tagbar, men nå skulle jeg ønske at jeg hadde hatt et kamera, for denne erotiske nytelsen burde vært foreviget på film.

Så det er kjekt å slippe å være vampyr og dermed gå glipp av dette fenomenet, og så synes jeg alle miljøaktivister egentlig burde gå å legge seg, holde kjeft og slutte å syte om forurensning, for jeg er helt sikker på at sola ikke hadde vært like nydelig om hasjvrakene i Redda miljøet, død eller levande, hadde lyktes med sitt arbeid.

Fuck jo, Mr. Hauge og dere andre som prøver å gjøre soloppgangen mindre fargerik.

Nei, dette var pent!

Ølsalget er forresten oppe til lørdag? Har bare 12 Ringnes, og dette holder vel knapt for en grepa kar når sola skinner som den vil gjøre i dag, og forhåpentligvis i morgen og lørdag når jeg har fri og det skal foretas litt seriøst misbruk av alkohol.

Ha en fin dag, dolfolk og andre avvikere. Nå skal jeg snart sove.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...