Gå til innhold

Gry Jannice

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bare for en sekt, hun er faktisk president på en planet som ingen andre enn henne selv har oppdaget ennå.

Gjest ikke fan!!
Skrevet

Ikke bare for en sekt, hun er faktisk president på en planet som ingen andre enn henne selv har oppdaget ennå.

Oj! Dette er jo større enn jeg trodde! (......) Hun skal forresten være med i programmet Euro Trash, sier vel litt. Program om rare folk; menn som liker å gå med bleier og de som samler på bæsj. Så kun litt en gang jeg var i england, og det var dritprogram.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Oj! Dette er jo større enn jeg trodde! (......) Hun skal forresten være med i programmet Euro Trash, sier vel litt. Program om rare folk; menn som liker å gå med bleier og de som samler på bæsj. Så kun litt en gang jeg var i england, og det var dritprogram.

Det er mange måter å skaffe seg 15 minutters berømmelse på!

Æsj og fysj!

Gjest ikke berømt, og glad for det:)
Skrevet

Det er mange måter å skaffe seg 15 minutters berømmelse på!

Æsj og fysj!

Da er jeg det heller uten....

Gjest ingen linselus
Skrevet

Da er jeg det heller uten....

Som de linselusa som er med i bb... de skulle visst hvor få som ser på nå, de blir nok skuffet....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...