Gå til innhold

det er nordmenn på tur, det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er pinlig. Det er noe seriøst feil med en del nordmenn.

Gjest go´boken
Skrevet

Jeg synes det er pinlig. Det er noe seriøst feil med en del nordmenn.

Det er litt flaut, ja...

Skrevet

Det er litt flaut, ja...

Jeg trives med litt rølp, så det er for øvrig ganske ille når selv jeg synes ting er pinlig.

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg synes det var dumt gjordt å nekte dem dette jeg. Politiet kunne latt dem kjøre videre med passasjerer på taket uten å henge seg opp i det.

De måtte selvsagt alliert seg med en anne patrulje som lå på lur bak neste sving for så å sende en oppblåsbar elg ut i veien så de ha måttet bråbremse. Hadde vært litt kult å sett en punktert elg, en forskremt jentunge som er redd for pappas bil mens sistemann flyr fra taket og ut i geografien så kviser og saggebukser spretter som løvet i mai.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...