Gå til innhold

Fuglehunder har de nebb ? Så en løpe rundt her, har kanskje rede i nærheten ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Trekker fuglehunder sydover om vinteren, kanskje til Strømstad ?

I Østen så jeg flygende hunder, de lignet en liten Dracula: http://www.ellentroutzoo.com/images/FlyingFox.jpg , og KFOR hadde også http://www.lis-helikopter.com/artikler/Hunder%20i%20lufa.htm

Nå er jeg litt i tvil....

Fortsetter under...

Normenn trekker til Svinesund i påsken, for å plyndre butikkene og Polet, ragge stripa og drekke øl.

I dag tok for øvrig nordmenn til vett og holdt seg hjemme. Raggerne fikk rånerunden i Strømstad nesten for seg selv.

Makan til patetiske kryp vi så på NRK nyhetene i stad kan jeg knapt huske å ha sett på TV siden sist gang Valgerd åpenbarte seg på skjermen.

Ulv I Faarikaal

I dag tok for øvrig nordmenn til vett og holdt seg hjemme. Raggerne fikk rånerunden i Strømstad nesten for seg selv.

Makan til patetiske kryp vi så på NRK nyhetene i stad kan jeg knapt huske å ha sett på TV siden sist gang Valgerd åpenbarte seg på skjermen.

Noen har som mål/glede av å drite seg ut og lykkes bra med det :-)

Mange finner venner i de rareste miljøer. Disse her gjør ikke så mye skade, men har moro selv om de blir foraktet. Mange blir det til slutt folk av også.

Noen har som mål/glede av å drite seg ut og lykkes bra med det :-)

Mange finner venner i de rareste miljøer. Disse her gjør ikke så mye skade, men har moro selv om de blir foraktet. Mange blir det til slutt folk av også.

Det er ingen skam å ha det moro, og jeg har vært på relativt harry turer selv i ny og ne. F.eks. en gang vi leide buss og fartet rundt på sørlandet en sommer, fulle av sprit og øl, og blei til og med regelrett kastet ut av harrybygda Arendal (med politieskorte), men dette strømstadhysteriet forstår jeg ikke.

Det må da være bedre å sitte på en pub!

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er ingen skam å ha det moro, og jeg har vært på relativt harry turer selv i ny og ne. F.eks. en gang vi leide buss og fartet rundt på sørlandet en sommer, fulle av sprit og øl, og blei til og med regelrett kastet ut av harrybygda Arendal (med politieskorte), men dette strømstadhysteriet forstår jeg ikke.

Det må da være bedre å sitte på en pub!

Alt må jo være bedre enn å sitte på en pub ?

For et par år siden måtte jeg både klype meg i armen og kikke flere ganger, da naboens fuglehund hadde forvillet seg opp på hustaket. *flirer*

Åssen bikkja, fikk det til, aner jeg ikke, men fy søren så irritert jeg var i ettertid for at jeg ikke hadde tatt bilde av det :)

Ulv I Faarikaal

For et par år siden måtte jeg både klype meg i armen og kikke flere ganger, da naboens fuglehund hadde forvillet seg opp på hustaket. *flirer*

Åssen bikkja, fikk det til, aner jeg ikke, men fy søren så irritert jeg var i ettertid for at jeg ikke hadde tatt bilde av det :)

Hadde den rede oppå der ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...