Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kan vi ikke reise til Sverige engang for nå er SARS kommet dit. Så lås dere inne folkens.

Dol stenger heldigvis ikke *LOL*

Skrevet

Har tenkt på å kjøpe gassmaske. Blir vel ikke smittet da?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Men her kan vi bli smitta av S&S syndromet: Sur og Sær; generell motvilje mot alle som mener noe annet og intoleranse overfor alle andre enn seg selv.

Skrevet

Men her kan vi bli smitta av S&S syndromet: Sur og Sær; generell motvilje mot alle som mener noe annet og intoleranse overfor alle andre enn seg selv.

Jeg blir heldigvis nesten aldri smittet av noenting og når det gjelder S&S så tviler jeg på at det er noen mulighet :o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg blir heldigvis nesten aldri smittet av noenting og når det gjelder S&S så tviler jeg på at det er noen mulighet :o)

Jeg er her med multiple personligheter i dag. Damn I'm good.

Skrevet

Jeg er her med multiple personligheter i dag. Damn I'm good.

Har jeg vært S&S med deg i dag :o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Har jeg vært S&S med deg i dag :o)

Nei, Sur&Sær syndromet må varmes opp over lenger tid, man blir ikke drittsekk på null komma svisj.

Skrevet

Nei, Sur&Sær syndromet må varmes opp over lenger tid, man blir ikke drittsekk på null komma svisj.

Da får du si ifra hvis du merker at jeg begynner å bli S&S, det har jeg ikke lyst å være.

Men det er lov å være sint.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Da får du si ifra hvis du merker at jeg begynner å bli S&S, det har jeg ikke lyst å være.

Stå på.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Enten det, eller så ser jeg på Spider Man.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...