kie Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Jeg har kjørt en spørring som jeg vil gjøre om. Hvordan gjør jeg det? Den ser sånn ut: ALTER TABLE user ADD pmpopupfull SMALLINT(6) DEFAULT '0' NOT NULL AFTER pmpopup 0 Siter
Alpt Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Hmm, litt usikker på hva med mener med "gjøre om". Hva ølnsker du å oppnå? 0 Siter
kie Skrevet 17. april 2003 Forfatter Skrevet 17. april 2003 Hmm, litt usikker på hva med mener med "gjøre om". Hva ølnsker du å oppnå? Jeg la til en modulen i forumet mitt ved å bl.a. kjøre denne spørringen. Nå vil jeg avinnstallere modulen. Jeg prøvde å erstatte ADD med DROP men da fikk jeg en feilmelding 0 Siter
Alpt Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Jeg la til en modulen i forumet mitt ved å bl.a. kjøre denne spørringen. Nå vil jeg avinnstallere modulen. Jeg prøvde å erstatte ADD med DROP men da fikk jeg en feilmelding Da skal det holde å si: "ALTER TABLE user DROP pmpopupfull" 0 Siter
kie Skrevet 17. april 2003 Forfatter Skrevet 17. april 2003 Da skal det holde å si: "ALTER TABLE user DROP pmpopupfull" Tusen takk! Du er en knupp! :-) 0 Siter
Alpt Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Tusen takk! Du er en knupp! :-) så så.. Hadde jeg ikke vært solbrent nå så ville jeg ha rødmet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.