Gå til innhold

Kjekkeste du ser på TV nå om dagene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmpf.. Jeg trodde du mente HVEM den kjekkeste på TV er for tida.. og det er jo helt klart Robson Green! *sikle*

Men sånn rent programmessig, synes jeg Young Riders på TV2 er en koselig serie. Pleide å følge med på den når den gikk på TV3 for mange år siden :-)

Gjest mornings

Hmpf.. Jeg trodde du mente HVEM den kjekkeste på TV er for tida.. og det er jo helt klart Robson Green! *sikle*

Men sånn rent programmessig, synes jeg Young Riders på TV2 er en koselig serie. Pleide å følge med på den når den gikk på TV3 for mange år siden :-)

Den serien har jeg ikke sett.

ser stort sett berre camp molloy på tv3 for tida. ellers ser eg gjerne nikita, jag og csi (går det fremdeles, tru?). tv er ein av dei mindre viktige tinga i min tilværelse, og det er igrunnen ganske greit :) ...men eg savner animal planet i upc-utvalget mitt... :)

Annonse

hare1365380455

Jah. Ekstremt bra konsept. Imponerande kva folk med teknisk kompetanse kan få til i løpet av nokre timar i ein skraphaug!

Mannen min ser det av og til, og vi liker begge Crime night på Discovery.. ikke så ofte vi har tid nå, ser mindre tv. (Små barn som ikke vil sove...)

ser stort sett berre camp molloy på tv3 for tida. ellers ser eg gjerne nikita, jag og csi (går det fremdeles, tru?). tv er ein av dei mindre viktige tinga i min tilværelse, og det er igrunnen ganske greit :) ...men eg savner animal planet i upc-utvalget mitt... :)

Ser mye det samme som meg du da - og jeg er DRITTSUR på at animal planet er borte ... :-(

Ser mye det samme som meg du da - og jeg er DRITTSUR på at animal planet er borte ... :-(

ja, ikkje sant...animal planet var ein sånn kose-kanal. dersom eg ville sjå tv men det berre var dritt på dei andre kanalene, så var det no alltids eittelleranna å sjå på der. argh! la oss bombe upc, hæ? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...