Gå til innhold

Frie åpningstider på hverdager.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest IngenLurerDenneGutten

1. det VAR ulven som fikk den. Han svarte meg. DU skriver at han svarte din bestemor. Da blir jeg forvirra og lurer på om jeg, i min unge alder, har klart å sette verdensrekord i å få barnebarn. *forvirra*

2. Du er helt sikkert både større og eldre enn meg. *ser opp*

Hvis du er en slank, høy dame på over 1,76 - da er du høyere. Men ikke "større":-)

Ulv I Faarikaal

Smart valg.

Fradrag og fritak for skatter og avgifter. Bilkostnaden redustert til en tredel i forhod til en vanlig familiebil.

Med familie nytter det ikke med denne.

Må ha den i tre år da.

"Maskinvaren" koster 1995 kr pr mnd - 28 % skattefordel = 1465 pr mnd netto. Det er inkludert servicekostn.

Da mangler kun bensin og forsikring som jeg også får 28% skattefordel av.

Av alt dette må jeg på slutten av året føre opp 20-25% som lønn på meg selv.

Firmaet mitt betaler da netto 20.000 pr år, jeg får i tillegg inntektstillegg på kr 7000.

Fradrag og fritak for skatter og avgifter. Bilkostnaden redustert til en tredel i forhod til en vanlig familiebil.

Med familie nytter det ikke med denne.

Må ha den i tre år da.

"Maskinvaren" koster 1995 kr pr mnd - 28 % skattefordel = 1465 pr mnd netto. Det er inkludert servicekostn.

Da mangler kun bensin og forsikring som jeg også får 28% skattefordel av.

Av alt dette må jeg på slutten av året føre opp 20-25% som lønn på meg selv.

Firmaet mitt betaler da netto 20.000 pr år, jeg får i tillegg inntektstillegg på kr 7000.

Jeg skjønner at dette er gjennomtenkt:-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg skjønner at dette er gjennomtenkt:-)

Kompisen er sånn regnskapsguru, gi han et tall og han tar helt av i fistel og glede, og skriver opp hele blokka mi :-)

En nyttig fyr faktisk, men PC har han ikke greie på dah.

Høne I Frikassè

Kompisen er sånn regnskapsguru, gi han et tall og han tar helt av i fistel og glede, og skriver opp hele blokka mi :-)

Du skriver til tider som en hardbarka innbarka chatter.

Er man chatter hvis man er ivrig skribent på dol?

Da utfyller dere værandre:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...