Gå til innhold

(blame) Hvem er den kjekkeste du ser på tv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Comical Ali...

Han var/er vel mer søt en kjekk.

Morsom var han i det minste, det skal han ha, og ikke engang Monty Python klarer å få meg til å le som jeg gjorde når bombene smalt rundt han, stridsvognene kjørte 100 meter fra han, og fyren hardnakket påsto foran et fullsatt pressekorps at det ikke fantes amerikanere i Bagdad - de fleste hadde tross alt tatt selvmord i frykt for den irakiske krigsmaskinen som rullet over dem :)

Jeg likte den fyren. Kan ikke fatte at en så hasardiøs komiker var medlem av et grusomt regime.

Annonse

Annonse

Lar du andre mennesker (her: mannen din) bestemme hva du skal se på tv?? Det var en spøk, ikke sant?

Ellers var helt riktig Mr Pretender en riktig, riktig go'bit.

Robson Green i krimserie etter krimserie er snæksi.

Han fra Bergen som synger, rastafletter... Erik etellerannet... hvis han kunne ta av flettene og tone ned jåleriet, mmmm...

Gjest mornings

Lar du andre mennesker (her: mannen din) bestemme hva du skal se på tv?? Det var en spøk, ikke sant?

Ellers var helt riktig Mr Pretender en riktig, riktig go'bit.

Robson Green i krimserie etter krimserie er snæksi.

Han fra Bergen som synger, rastafletter... Erik etellerannet... hvis han kunne ta av flettene og tone ned jåleriet, mmmm...

Selvsagt ser jeg det jeg vil se!! Han siste du nevnte, bergenseren, han kan jeg absolutt ikke like!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...