carma Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 ..for alle som ikke vil krangle med medDOLere på denne deilige, vårlige langfredag ) Hur mår ni? 0 Siter
sigga Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 Jo, jeg har det deilig...nettopp kommet hjem fra fjellet. Dagstur...sol og 23 grader varmt...kan d bli bedre??? Litt rød i ansiktet, noen nye fregner på nesa og fine bilder av barna på ski i apparatet.... Det ble påske i år og...(",)... 0 Siter
carma Skrevet 19. april 2003 Forfatter Skrevet 19. april 2003 Jo, jeg har det deilig...nettopp kommet hjem fra fjellet. Dagstur...sol og 23 grader varmt...kan d bli bedre??? Litt rød i ansiktet, noen nye fregner på nesa og fine bilder av barna på ski i apparatet.... Det ble påske i år og...(",)... Høres deilig ut ) Ha en fin påske videre! 0 Siter
carma Skrevet 19. april 2003 Forfatter Skrevet 19. april 2003 Jeg har vondt i huet. Håper du er bedre nå. 0 Siter
Jane Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Håper du er bedre nå. Ja, nu er alt så meget bedre. Dagen i dag blir ikke noe annet enn alle tiders. *fornøyd med tilværelsen* :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.