SierDuDet Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 Men se hvordan du er blitt !!?? *knegg* Hehe, jeg hadde tenkt til å skrive det selv! Men det er sant. Det er ikke noe problem, jeg hadde f.eks. noen her i går men solgte dem til Pål tidligere i dag. Altså er de helt ok de ølla der. Nei, den var slem, og selvsagt ikke sann. 0 Siter
punkyB Skrevet 18. april 2003 Forfatter Skrevet 18. april 2003 *dauer av latter* To sjeler og èn tanke. That I like! Er ikke nok med at du er naboen min - du tenker jaggu som meg også. Du er ikke meg vel??? 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 Er ikke nok med at du er naboen min - du tenker jaggu som meg også. Du er ikke meg vel??? Nå begynner jeg jaggu å lure jeg også. Er du 160 cm? Bor på Østlandet? I det gule huset? 0 Siter
punkyB Skrevet 18. april 2003 Forfatter Skrevet 18. april 2003 Nå begynner jeg jaggu å lure jeg også. Er du 160 cm? Bor på Østlandet? I det gule huset? Jeg er litt høyere - men ellers stemmer det jo!! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 Tolk datostemplinen slik: Best før - God etter! Ikke noe problem. 0 Siter
Aishana Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 Det er null problem. Har drukket øl som har utgått på dato mang en gang! Har øl hos deg rukket å gå ut på datoen??!! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 Har øl hos deg rukket å gå ut på datoen??!! Aldri hos meg vaffal. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 Har øl hos deg rukket å gå ut på datoen??!! Nei, men det har hendt jeg har kjøpt øl av andre kilder enn Rimi, og da har jeg registrert at øllen i ny og ne har hatt en utgått dato. Jeg har aldri merket noen forskjell. 0 Siter
nick Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 Dette ikkeproblemet dukket først opp da de begynte å datomerke ølet. Det er bare en ting verre enn varmt øl, og det er ingen øl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.