Gå til innhold

Ny film for påska.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

33

• hare1365380455

23

• Zelig

18

• Bassisten

9

Mest aktive i denne tråden

Ja, det bør du! Den går på dagen.

Her er det jeg husker fra barne-tv da jeg var liten: Andungen kvakk-kvakk, Puslespillmannen, Lekestue, Colargol, Teodor, Skomakergata, Streken, den serien om hun jenta fra verdensrommet, Pelle parafins bøljeband.. Ikke noe mer jeg husker i farta. Var det noe som het Barba-familien eller noe sånt, eller var det bare i bøker? Det var Barbamamma og Barbapappa og noen andre figurer i forskjellige farger, formet som klumper? :)

Maika - jenta frå verdsrommet! Stort! :-)

Nei, mykje av min identitet ligg der. - "The Pompel & Pilt Generation"-Tskjorta mi ber eg med stolthet!

Jeg ser nå at Pompel og Pilt har kommet på DVD. Jeg kan ikke fatte at noen tør å kjøpe den plata.

Jeg ser gjerne på Evil Dead, men Pompel og Pilt blir regelrett for drøyt...

hare1365380455

Det var en kjerringfilm, og langt fra en god film. Hehe, jeg taklet ikke Clint i den rollen. Den ting er sikkert! :)

Joda, det er vel en typisk damefilm:) Jeg foretrekker helst thrillere og GODE komedier. Og en bra action av og til:) Mange teite ungdomskomedier fra usa, synes jeg.

Annonse

Ja, jeg gruer meg til å begynne å se barne-tv igjen om et år eller to. Det er bare sånne data-animerte greier når for tiden! Alt var nok bedre i gode gamle dager, ja.. :)

Du får heller skaffe de gamle slagerne på video, og vise dem.

F.eks. Mumitrollet på den måten vi så det på, ikke som tegneserie. Det blir for mykt.

Er ungen et skikkelig rasshøl en dag så kan du bare sette på Pompel og Pilt DVDen, og skremme livet av han/hun :)

Joda, det er vel en typisk damefilm:) Jeg foretrekker helst thrillere og GODE komedier. Og en bra action av og til:) Mange teite ungdomskomedier fra usa, synes jeg.

Ungdomskomediene har tapt seg, ja.

Men en som fortsatt holder mål er The Breakfast Club. Den liker jeg den dag i dag.

Jeg liker det meste, dog må det være kvalitet.

Du får heller skaffe de gamle slagerne på video, og vise dem.

F.eks. Mumitrollet på den måten vi så det på, ikke som tegneserie. Det blir for mykt.

Er ungen et skikkelig rasshøl en dag så kan du bare sette på Pompel og Pilt DVDen, og skremme livet av han/hun :)

Ja, eller rett og slett terrorisere barnet med at det kun får lov til å se på det som JEG så på som liten. Ikke så greit å komme i barnehagen da, nei..

hare1365380455

Jeg husker det meste av det der. Pelle Parafins Bøljeband var virkelig mine helter. Husker vi sto i klatrestativet her og spite luftgitar. Jeg var Ronny, mens en kompis av en uviss grunn ville være Randi med den rare lua (?). Han ble ikke homofil, altså, så det var vel ikke derfor, men...

Dette var for øvrig også en litt skummel serie. Mener å huske en episode med et spøkelse...

Ja, og så Brødrene Dahl, da. De var jo konger! Mener også der å huske en episode med et spøkelse, og spøkelser skremmer fortsatt vannet av meg...:)

Det ekleste med Brødrene Dahl var da det sto en bak et maleri(bak veggen), der øynene på dama på maleriet var kuttet ut... så man så plutselig at det sto noen bak der.... Skummelt!!!!

Annonse

Ja, eller rett og slett terrorisere barnet med at det kun får lov til å se på det som JEG så på som liten. Ikke så greit å komme i barnehagen da, nei..

Hehe, nei, det blir kanskje traumatisk for de andre barnene når ditt barn skremmer livet av de andre med Hufsa og Pompel og Pilt, samt hun jenta fra verdensrommet. Mika, tror jeg hun het. Jeg husker den serien veldig godt, for den var faktisk ganske god om jeg ikke tar feil :)

Det ekleste med Brødrene Dahl var da det sto en bak et maleri(bak veggen), der øynene på dama på maleriet var kuttet ut... så man så plutselig at det sto noen bak der.... Skummelt!!!!

Ja, det var den episoden med spøkelset, om jeg ikke husker helt feil.

Brødrene Dahl er for øvrig noe vi kan se på selv som voksne. Utrolig bra humor!

Men nå må vi slutte å snakke om spøkelser. Det er nummeret før jeg i frykten løper og henter meg en øl...

Hehe, nei, det blir kanskje traumatisk for de andre barnene når ditt barn skremmer livet av de andre med Hufsa og Pompel og Pilt, samt hun jenta fra verdensrommet. Mika, tror jeg hun het. Jeg husker den serien veldig godt, for den var faktisk ganske god om jeg ikke tar feil :)

Nei, vi tar vel aldri feil, så den var nok rimelig bra, ja. Lurer på hvorfor den gjorde så inntrykk.. Den var uten dialog også, såvidt jeg husker. Eller var det voice-over på norsk av Harald Mæhle? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...