Gå til innhold

Ny film for påska.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

33

• hare1365380455

23

• Zelig

18

• Bassisten

9

Mest aktive i denne tråden

Hehe! Men foreldrene mine var veldig strenge ang. tv'en, så det var mye jeg ikke fikk se. Husker jeg ikke fikk se Fame, selv om de som var mye yngre enn meg så det! Og dynastiet..

Hehe, det så jeg, begge deler :) Var veldig interessert i Fame og hadde jeg ikke fått sett den hadde jeg antakelig rømt. Jeg fikk Fame-bøkene også. Synes vel at foreldrene dine var litt i strengeste laget, der ja.

hare1365380455

Hehe, det så jeg, begge deler :) Var veldig interessert i Fame og hadde jeg ikke fått sett den hadde jeg antakelig rømt. Jeg fikk Fame-bøkene også. Synes vel at foreldrene dine var litt i strengeste laget, der ja.

Gjett om jeg hadde lyst til å se Fame!! Alle snakket om serien, sang og danset.. Og alle snakket om Dynestyret også. Da jeg først fikk se noe lignende, gikk jeg på ungdomsskolen. Og det var fredagskrimmen på nrk! Den fikk lillebroren min også se... Urettferdig.

Nei, vi tar vel aldri feil, så den var nok rimelig bra, ja. Lurer på hvorfor den gjorde så inntrykk.. Den var uten dialog også, såvidt jeg husker. Eller var det voice-over på norsk av Harald Mæhle? :)

Det var nok stemme der. Jeg mener å huske at jeg ikke trivdes med disse stumfilm-greine :)

Annonse

Det var nok stemme der. Jeg mener å huske at jeg ikke trivdes med disse stumfilm-greine :)

Ja, kanskje de hadde dubbet til norsk. For den var jo opprinnelig tsjekkisk, har jeg klare minner om.. Den serien var ihvertfall rar.

Nå skal jeg ut i sola og lese -ha en nydelig dag! Her var det opp mot 20 grader i går -tror ikke det er noe dårligere idag. Deilig :)

Ja, kanskje de hadde dubbet til norsk. For den var jo opprinnelig tsjekkisk, har jeg klare minner om.. Den serien var ihvertfall rar.

Nå skal jeg ut i sola og lese -ha en nydelig dag! Her var det opp mot 20 grader i går -tror ikke det er noe dårligere idag. Deilig :)

Jeg skal snart ta meg en øl, kanskje se en film eller våse litt her, og så kommer snart en kompis så vi kan forse litt før forspielet klokken 18 :)

Skal bli fin og full i det varme været! :)

Skummelt der vi ser en liten jente som sitter på gulvet... og så ser vi at hendene tilhører en gammel dame!!

Ja, filmen er skummel.

Den Sjette Sansen har du helt sikkert sett. Den er også griseskummel. Jeg blir alltid livredd når jeg ser spøkelsesfilmer. Får nesten ikke sove på natta! :)

Annonse

Ja, filmen er skummel.

Den Sjette Sansen har du helt sikkert sett. Den er også griseskummel. Jeg blir alltid livredd når jeg ser spøkelsesfilmer. Får nesten ikke sove på natta! :)

Nei nei... Sixth Sense er IKKJE skummel! - Berre litt underfundig småekkel med eit par skvettemoment!

hare1365380455

Ja, filmen er skummel.

Bare så dumt at den type filmer kan man ikke se på samme måten omigjen, for i alle fall jeg husker slutten... Ja, synes Sjette sansen var kjempegod! Skummel den også... god slutt.

Bare så dumt at den type filmer kan man ikke se på samme måten omigjen, for i alle fall jeg husker slutten... Ja, synes Sjette sansen var kjempegod! Skummel den også... god slutt.

Joa, bådde Sjette sansen og The Others kan man se om og om igjen.

I hvert fall Den Sjette Sansen.

The Others er kanskje ikke like kul å se flere ganger, selv om jeg så den 1 gang på kino og 2 ganger på DVD :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...