Gå til innhold

Ny film for påska.

Anbefalte innlegg

hare1365380455

Joa, bådde Sjette sansen og The Others kan man se om og om igjen.

I hvert fall Den Sjette Sansen.

The Others er kanskje ikke like kul å se flere ganger, selv om jeg så den 1 gang på kino og 2 ganger på DVD :)

Jeg kan se filmene omigjen, men da blir det ikke det samme siden jeg vet hvordan de ender...

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

33

• hare1365380455

23

• Zelig

18

• Bassisten

9

Mest aktive i denne tråden

Jeg kan se filmene omigjen, men da blir det ikke det samme siden jeg vet hvordan de ender...

Jeg er litt rar sånn. For meg så kan jeg, i hvert fall når det gjelder 90 % av de gode filmene, se filmene igjen og igjen og igjen, helt uavhengig om jeg vet hvorda de slutter eller ikke.

Filmen i seg selv blir en nytelse :)

Jeg er litt rar sånn. For meg så kan jeg, i hvert fall når det gjelder 90 % av de gode filmene, se filmene igjen og igjen og igjen, helt uavhengig om jeg vet hvorda de slutter eller ikke.

Filmen i seg selv blir en nytelse :)

Ein film eg ALDRI kan tenkja meg å sjå igjen er Dancer in the dark - VANVITTIG bra film, men så jævlig at eg ikkje fiksar å gjera det ein gong til... Var i si tid på kino og såg den med vener, og vi skulle på byen etterpå, men filmen var ei så stor påkjenning at vi berre måtte dra heim etterpå...

Ein film eg ALDRI kan tenkja meg å sjå igjen er Dancer in the dark - VANVITTIG bra film, men så jævlig at eg ikkje fiksar å gjera det ein gong til... Var i si tid på kino og såg den med vener, og vi skulle på byen etterpå, men filmen var ei så stor påkjenning at vi berre måtte dra heim etterpå...

Den har jeg faktisk ikke sett.

Men forstår følelsen, og for meg gjelder noe av det samme filmen: Requiem For A Dream".

Jeg syntes filmen var jævla bra, så sterk som jeg knapt har sett noen film tidligere, men også så sterk at jeg fikk direkte vondt i kroppen etter å ha se den.

Ikke en film jeg ser igjen med det første, selv om det vel er over ett år siden jeg så den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...