Gå til innhold

Jeg vet ikke, vet DU?

Gjest Tussi18

Anbefalte innlegg

Gjest Tussi18

Jeg har lagt på meg i det siste :( og dette plager meg ganske. Er blitt deprimert av hele greia, og hater meg selv enda mer enn før.

Men det jeg lurer på, hvor mange kcal skal en ha i seg, for å gå ned f.eks. o,5kg pr dag eller 2 kg pr uke?Eller for å gå nedni det hele tatt (dersom en ikke er så akriv av seg).

Noen som har oppskriften på det (nye) brødet hvor man blir mett etter bare en skive???

Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tussi18

Jeg tror det du trenger er hjelp til å få behandlet en spiseforstyrrelse, ikke slanketips.

Har ikke spiseforstyrrelse. Spiser normalt (eller dvs. mye, men kanskje ikke så veldig sunt). Om jeg har sf. så er det en veldig rar form for sf. Spise jo godteri og usunn mat, samtidig som jeg spiser sunt også (ikke bare usunn). Trimmer litt (blades, gåtur, klatring e.l.).

Jeg trenger ikke hjelp for en spiseforstyrrelse, for d har jeg ikke. Jeg vil bare ha noen slanketips jeg. That's it!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å gå ned 0,5 kilo per dag eller 2 kilo på en uke. Man mister ikke fett på den måten, kroppen din vil da tviholde på det den har av fett og kvitte seg med vann og muskler. Resultatet blir ikke bra, og det er vanskelig å bygge opp muskelmassen igjen med et sånt utgangspunkt.

Hvis du blir veldig lei deg av å gå opp i vekt, har du antakelig et problem i forhold til kroppen din. Prøv å finn ut hva det kan være før du begynner å gjøre noe med kosten. Og det kan ikke anbefales å gå ned i vekt uten å være relativt aktiv samtidig. Den mest lettvinte løsningen når det gjelder å ha en sunn kropp er å høre på kroppen. Den trenger mat, og den trenger å være aktiv. Så enkelt er det, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan satse på å gå ned rundt 0,5 kg i uka. Da kutter du ut søtsaker og annet usunt. Spiser mer frukt og grønt, og øker aktivitetnivået noe.

Sunt brød er f.eks. dr. Lindberg. Det er uten hvetemel og fullt av masse deilig annet. Du trenger lite av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...